Sjuttiosjuan skrev 2017-10-06 20:04:39 följande:
Tackar tackar:)
77, du aaaaanar inte vad nära jag var att kasta mig över ett erbjudande om en häst som ägaren (kompis kompis) inte längre kunde ha kvar. MEN besinnade mig i sista stund, kan ju inte köpa en häst NU för sjutton! Plus att jag faktiskt inte kan så mkt om hästhållning, har ju inte behövt bekymra mig om foder, boxbäddar osv osv. Köra släp ska vi inte tala om, kan ju knappt parkera en personbil!

Fast det är kanske sånt man har karlar till?

Aja, lite off topic blev det nu kanske. Hur gör du med din förresten nu och sen när du blir för gigantisk för att rida? Medryttare?
Lite på bebisfronten då: var precis o köpte YTTERLIGARE två nya bh:ar, jäklar vad tuttarna sväller upp... men tog amningsvarianten denna gång så de kan vara praktiska sen också. Efter det gick jag o mannen in på Polarn & Pyret och tittade på allt sött som finns, längtar sååå efter bebis-shopping nu! Men vi avvaktar m vidare inköp tills vi flyttat. Måste även plocka fram det jag kallar min "nostalgilåda" från källaren, däri ligger sonens babykläder som jag inte stod ut med att skiljas från, favoriterna liksom.

Dessa trodde jag för sådär 5 år sedan att jag aldrig skulle få användning för, men livet överraskar en ibland.

<3 Ta i trä förresten, vill inte jinxa ngt...