Inlägg från: sweetcandy |Visa alla inlägg
  • sweetcandy

BIM 1-15 januari

The__Rose skrev 2016-12-20 16:10:42 följande:
    Ja det är den verkligen! Och som du säger, spelar ingen roll att jag vet att det kan ta över 1 år jag längtar ihjäl mig nästan!

Åh, jobbigt med MF :/ är rädd att det ska ske när jag väl får ett positivt besked!

När har du BIM?

Hahah jaa och tyckte att jag mådde illa ett par dagar men nu har jag inte känt något alls! Blir typ galen på mig själv!

Hur gamla är dina barn nu?
    Ja de va lite drygt!! Men de va bara i v6 så man va ledsen typ en dag sen va de bra igen! :)

Jag skulle ha bim den 1/1, men äl verkar va sen. Hoppas den kommer snart! Skulle haft äl i söndags typ!

Haha ja man blir galen på sig själv! Att de ska va så svårt att slappna av!!

Min äldsta är 3 och yngsta skulle vara 1 nu, men han somna in när han va 4,5 månad, nu i februari i år :( föddes med blodsjukdomen FHL
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-20 19:20:12 följande:
    okej, hoppas jag känner så som du gjorde ifall jag drabbas av mf så tidigt :)

Jaha, jaa hoppas den kommer snart då! :) Håller tummarna!

haha, jaa!! Det går lixom inte alls just nu!

Men oj! :( Jag beklagar verkligen! Varma kramar till er! <3 
    Ja, men det är okej att sörja ett mf med <3 hade jag inte förlorat min pojke innan hade jag nog tagit de hårdare. Nu tänkte jag bara att denna bebis också säkert va sjuk. Och då kändes de bättre att de hände på en gång än senare!

Ja jag hoppas med, tycker de ökat lite på testerna, men det är fortfarande långt ifrån pos! Och inga känningar på ÄL. Hoppas till helgen kanske!!

Tack snälla <3 har vart ett tufft år! Men otroligt nog fixar man de ändå! Kroppen är fantastisk när man är i så stor sorg <3
  • sweetcandy

Nä, fortfarande inget pos ÄL test, trots Letrozolen!! Tror kroppen strejkar!
    Har haft de ganska stressigt senaste veckorna. Men nu har jag tagit jullov så hoppas kroppen taggar ner och släpper lite ägg i mellandagarna Hahaha

• sweetcandy

Varit lite frånvarande över julen här.. hur går de för er?

Här har det ännu inte dykt upp någon ÄL :( är på dag 22 idag och det lilla testen stegrade försvann och ersattes med näst intill blanka test!

• sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-26 21:37:25 följande:
    Åh vad tråkigt att du inte haft äl än :( hoppas den kommer snart!

Jag vet knappt vad jag ska känns, är trött och får typ mensvärk då och då. Men det är det!

Förhoppningen finns där samtidigt som jag är så rädd att det inte visar något, längtar så efter barn :(
    Ja hoppas! Så frustrerande när det inte händer något!

Åh hoppas de kan va ett tecken då :)
    Jag kollade i den här "den här dagen" på fb, att för 4 år sedan gjorde jag en statusuppdatering om att jag va så trött och nån fråga om jag va gravid, men de trodde jag inte då! Men de va jag :D

Hoppas verkligen du får ett plus snart <3
  • sweetcandy

Det hjälper tydligen att gnälla lite!!
    Hade faktiskt tänkt att ge upp att det skulle komma någon ÄL, men tog ett test ändå, tänkte att jag lika gärna kunde göra slut på de jag har!

Och visst är de en tydlig stegring? (Översta från igår, nedersta idag) Inte fullt ut positivt men troligen blir de det i morgon då!!

• sweetcandy
    Solan444 skrev 2016-12-27 12:59:13 följande:

Här gör sig tröttheten påmint, väldig svullen i magen, o luktsinnet är utmärkt.... Nån som fått bättre luktsinne när ni varit gravid? Tänkte testa på nyårsafton, då är det bim - 5

Jag har fått tydligare luktsinne mina båda fullgångna graviditeter:) men de har dock kommit i v7-8 däromkring. Men många har ju det som tecken :D
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy

Woop woop! Dag 25!!! :)) bara hålla tummarna nu!! Då borde jag ha BIM runt den 11:e istället för den 1:a! <3

• sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-28 15:09:36 följande:

Någon mer en jag som testar på nyårsafton ?:)

Jag hade tänkt göra de då jag skulle haft bim 1/1. Men nu vart äl försenad! Så kommer va alldeles för tidigt, men jag hade velat då jag plussade vid nyår 2012 med äldsta sonen :)
Svar på tråden BIM 1-15 januari