Inlägg från: sweetcandy |Visa alla inlägg
  • sweetcandy

BIM 1-15 januari

Mamma91a skrev 2016-12-16 11:43:05 följande:

Igår fick jag positivt på äl-test. Måste försöka få sambon att orka ha mys varje dag nu :) det är svårt att veta när ägget släpper och om det släpper

Om det släpper så borde de släppa 24-48 timmar efter pos ÄL test :D så bara ligga på nu!
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-17 17:53:14 följande:
    Vi mös i torsdags och igår :) idag är äl-test mer negativt en igår. Då borde väll ägget isåfall ha släppt ? ???????? så om vi inte har mys idag kanske det inte är hela världen. Jag hoppas sååå på att få ett plus till nästa år ????
    Ja de borde se :) bara vänta å se nu! Jag ska hålla alla tummar :D
  • sweetcandy

Dag 13 idag och inte en tillstymmelse av stegring på äl testerna :( trots Letrozolen. Blir så frustrerad!
    Vill bara ha min bebis tillbaka istället :(

• sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-18 09:09:40 följande:
    Usch, så himla jobbigt. Hoppas att det händer något snart.

Jag har tagit Pergotime och har haft blinkande gubbe på clearblues 4-dagars test i 4 dagar. Alla andra är negativa. Fattar ingenting.
    Ja de är så drygt :( man vill ju bara att kroppen ska funka och göra som den "ska"
  • sweetcandy
    Mamma91a skrev 2016-12-18 09:41:34 följande:
    Hur många gånger per dag testar du med stickor?
    Vissa måste testa 2gånger per dag för att inte missa stegring samt positivt.
    Jag själv har alltid bara positivt 1 gång per månad. Och det visas bara på EM och sen dagen efter negativt.
    Om du fått starkt negativt kanske du haft äl men en kort ?
    Testar runt lunch och kväll =/

Har vart så olika för mig, har haft äl på dag 15, 13, 14 och på dag 29 med Letrozolen tidigare. De gånger jag hade på dag 13 och 29 blev jag gravid.

Jag borde inte känna mig stressad egentligen, vi har PGD som väntar till våren/sommaren. Men jag vill ju nuuuu :(
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-19 19:25:48 följande:

Jag har BIM 2 januari men tänkte ta ett test på nyårsafton för om det skulle vara positivt så vore det mysigt att starta upp det nya året med en bebis i magen! ????

Gör de :) när jag plussa med min äldste son hade jag bim runt den 1/1 -13, jag plussade dagen innan nyår som va vår första bröllopsdag! :))
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-19 08:47:49 följande:

Dag 5 med blinkade clearblue 4-dagars. De andra testen är negativa. Förstår ingenting

Vad skumt att det bara är en blinkande :/ och att de andra är neg.

Maila till CB, borde ju va fel på testerna då?
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    The__Rose skrev 2016-12-19 21:02:16 följande:

Den här eviga väntan bara! Är dock vårt första riktiga försök. Slutade med mini-piller i september och har nu kommit igång med regelbunden mens! Har dock en sån otrolig längtan efter barn (förstår att vi alla har det) så kan knappt tänka på något annat än när jag ska få ta testet.

Försöker och hitta tecken, vaknar och tänker, är jag inte lite illamående, är inte brösten väldigt ömma?! Rätt jobbigt! :/

Åh ja längtan är ju enorm oavsett hur länge man försökt! Man blir lätt lite besatt av tanken, haha!

O de spelar ingen roll om man vet att de kan ta tid, man längtar och hoppas lika mycket ändå <3

Men äldsta tig det 2 år med yngsta tog det 1 år, och senaste graviditeten (som sluta i mf en vecka senare dock) tog det på 2: försöket, så det kan verkligen gå lite hur som helst!

Känner igen de där med att leta tecken! Alla mina grav har jag inte haft några tecken alls, men ändå går ja där och letar, hel tokigt haha
    ♥ James&Oliver ♥
  • sweetcandy
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-20 07:45:14 följande:

Äntligen! På 6:e dagen fick jag fast glad gubbe på clearblue. 5 dagar blinkande.

Nu hoppas jag bara att min donator kan idag och någon dag framåt.

Woho, heja heja! Hoppas donatorn kan då :)
    ♥ James&Oliver ♥
Svar på tråden BIM 1-15 januari