Pinglann skrev 2017-05-24 19:47:41 följande:
Neee vad jobbigt:(!! Styrkekramar. Jag vet att det är jobbigt, riktigt jobbigt. Man måste tvinga sig själv o tänka på annat. Ska du träffa Besima innan hon ska på semester?? Jag tror att det har hjälpt mig att förlänga 2 dagar extra med letrozol, du kanske ska prova det med ? :)
Jag fick mitt plus, skäms nästan o säga det. Men jag vet inte hur det kommer gå. Jag fick någon blödning igår när jag kissade, färsk blod var det men det upphörde och blev några bruna flytningar. Ringde 1177 som var gulliga och lugnade ner mig. Idag ringde jag till Besima och hon i receptionen har ingen förståelse för 5 öre, är så trött på henne. Ska dit nästa vecka så vi får se om det finns något i magen:S
Nej jag hinner inte träffa Besima innan hon ska på semester :( Eller rättare sagt jag hinner inte få ägglossning innan hon går på semester, så ska bara fortsätta med samma dos Letrozol och ingen Ovitrelle, så får vi se hur det går sen i juli.
Åh, grattis!!! :D Skäms inte för att säga det! Jag är verkligen glad för din skull! Hoppas att det går som det ska och att det faktiskt finns något som växer där inne < 3
Jag håller med om hon i receptionen. Anna som var där innan var jättegullig, men den nya verkar inte kunna så mycket. Man får ju själv säga vartenda gång exakt vilken dag man ska komma dit och vad man ska göra. Anna hade ju koll på det och man behövde ju knappt säga sitt personnummer, men den nya har inte riktigt samma servicekänsla tyvärr :/