Wishfulthinking skrev 2017-05-10 22:12:07 följande:
20mm är ju jättebra! Vad jag har förstått så ska en ideal blåsa vara minst 18-20mm.
Pergotime kanske är bättre för dig? Det är väl så att allas kroppar är olika och reagerar olika? Det finns ju ingen universallösning. Kan du inte börja med Pergotime igen?
Hur har det gått idag? Har mensen kommit?
Ja vi tog med sperman hemifrån. Är väl för att mannen inte ska få prestationsångest om han behöver göra det på mottagningen :)
Jag försöker tänka att vi inte är så gamla, men det känns som att alla som är yngre än oss är inne på sitt andra eller tredje barn. Men man ska väl inte stressa utan bara fokusera på sitt eget. :)
Hahaha jaa det är sant. Tänt dej att min man kanske måste göra det på jobbet, stackaren.
Pergotime säljs tyvärr inte längre vet ej variför, har hört pga att man kan få flera barn änn ett men jag vet inte om det är sant.
Jag har väntat hela dagen på mens men den har inte kommit så imorgon blir det nog. Min man "hatar" torsdagar efterssom jag får för det mesta mens på en torsdag enligt honom. Det känns konstigt i nedredelen av magen, har sprungit hela dagen på toa men ingen mens. Tog även 2 st ägglossningstester och dom var positiva men jag vet att jag inte kan lita på det. Vill inte gå och köpa gravtest och bli ledsen igen.
Jag tror att när man väl har släppt allt som har med barn och göra så kommer det. Man måste slappna av. Men det är inte så lätt jag vet.