Inlägg från: Anonym (Lillan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lillan)

Lesbisk mamma

Jag vet. Min syster vill inte ha någonting med henne alls att göra hon gjorde klart för henne igår när dem snackade om allting. Så mamma är jätte ledsen. Hon skällde nästan ut min syster.

Anonym (Undrar) skrev 2016-11-24 15:19:14 följande:

Det är nog väldigt svårt som förälder att överlåta ansvaret helt på barnet eller den andra föräldern utan att veta vad som händer. Hon blir säkert orolig när hon inte kan påverka. Hon vill ju som sagt försäkra sig om att det går bra för dig.

• Anonym (Lillan)

Haha sant. Min syster frågade idag om jag älskade mamma hon förtjänade inte att bli kallat för mamma sa hon.

Dorian Ertymexx skrev 2016-11-24 23:45:27 följande:

Jag kan trösta dig med att föräldrar aldrig slutar med det där. Mina föräldrar är fortfarande på mig om hur jag ska göra och vad jag ska göra, och jag fyller snart 45. :-P

• Anonym (Lillan)

Det var min tvillingsyster som sa så inte jag. Är väldigt irriterad på henne också.

Anonym (.) skrev 2016-11-25 02:09:43 följande:

Men hur kan ni säga så? 

Hon har ju inte "valt" att bli lesbisk och hon har inte gjort något för att vara elak. Skulle hon levt i en lögn och mått dåligt för eran skull? 

• Anonym (Lillan)

Lovade henne komma idag hjälpa henne att pynta men blev inte sp. Så hon är jätte arg nu.

• Anonym (Lillan)

Gjorde det. Men slutade med att jag blev osams med min mamma för första gången pågrund av min syster.

Anonym (Tyygf) skrev 2016-11-26 23:00:31 följande:

Men åk över och pynta imorgon. Jag tror hon behöver det. Hon anade nog inte hur hårt det skulle ta er.

• Anonym (Lillan)

Jag försvarade min syster! Vilket hon tyckte inte var ett beteende man kunde försvara. Äcklig lebb sa min syster till henne och att hon inte tänker fira jul hemma hos mamma. Jag vet inte hur jag ska göra eftrrsom jag antar att hennes flickvän ska fira jul med henne. Mamma säger också att jag är klok och att hon är stolt. Hon höll på att krama pappa när hon skulle lämna min syster och grät. Slutade med att pappa knuffade bort henne.

Anonym (Undrar) skrev 2016-11-28 21:19:48 följande:

Känner du att du måste välja sida?

Blir det jobbigt att säga att du inte vill hamna mellan dem?

De borde förstå att det är orättvist att du hamnar i kläm när de är osams.

Du behöver inte hålla med bara en av dem om du inte känner för det. Om du klarar av det så kanske det hade varit bra att berätta för dem att det är jobbigt när det uppstår konflikter och att du inte vill tvingas välja sida med en av dem. (Precis som din mamma inte heller vill mellan sina barn och sin partner.)

Hoppas det blir lättare snart med era relationer, TS. Jag tycker du är klok som verkar kunna sätta dig in i bådas situation. Hemskt bara om de båda drar i dig från var sitt håll och vill att du ska hålla med dem.

• Anonym (Lillan)

Har inte haft tid att svara förens nu men jag håller med. Dock känns det som om hon ljuger för oss hon mår dåligt och dem ville lägga in henne, vi visste ingenting. Men pappa berättade detta för oss. Hon vill att jag ska sova hos henne.

• Anonym (Lillan)

Hon skulle krama pappa han puttade bara bort henne. Föestår inte varför hon inte berättar någonting för oss? De ska tydligen lägga in henne på tvång :(

Anonym (Bikille) skrev 2016-12-02 18:47:25 följande:

Solbränd, har du läst hela tråden? Ts verkar ha tänkt till lite efter den initiala chocken, och mognat till sig.

Lite onödigt hårda ord kan jag tycka. Däremot verkar pappan och systern bete sig rätt omoget. Framför allt pappan är ju myndig, och borde bete sig mognare. Hans beteende påverkar ju systern agerande.

Ts, om de ville lägga in din mamma kan du tänka dig hur dåligt hon mår över situationen. Jag skulle nog också bli knäckt om mina barn stötte bort mig på det sätter pga mina sängkammarpreferenser.

Självklart kan du sova hos henne. Hon är samma person som du växt upp med. Enda skillnaden är att du ser på henne från en annan synvinkel nu, trots att hennes sexvanor aldrig har påverkat dig tidigare, och heller inte kommer påverka dig i framtiden.

• Anonym (Lillan)

Gott om? Det är ju total brist överallt. Jag säger bara det jag faktiskt fått höra av pappa. Jag vet inte någonting mer.

Påven Johanna II skrev 2016-12-02 19:42:05 följande:

Ja, det verkar ju troligt. Psykiatrin har ju så gott om slutenvårdsplatser nu för tiden.

• Anonym (Lillan)

Hon är självmords benägen! Allt handlar inte alltid om oss. Tycker du att du själv är underhållande eller ?

Påven Johanna II skrev 2016-12-02 20:13:50 följande:

Nej nej, din pappa har fel i det. För bisexuella kvinnor som har en konflikt med sina tonårsdöttrar finns det alltid plats.

Svar på tråden Lesbisk mamma