ivf / äd 2016/ 2017?
Hej Maran, kul att höra från dig! Kul med "knölen", måste vara så häftigt att känna liv där inne! Skönt att du verkar må bra.
Själv är jag nu i v 9+1 och känner verkligen av graviditeten. Är på bilsemester o hälsar på min sambos släkt, det funkar sådär. Mår väldigt illa mellan varven, knaprar Lergigan comp, och sover ganska dåligt. Är hungrig precis hela tiden så jag måste upp flera ggr på natten o äta..helt sjukt, och så gör beösten förbannat ont så sömnen blir väldigt rubbad :( men jag föredrar att ha symptom, jag blir ju så nojjig annars...;) På mån ska vi på nytt VUL o hoppas se att de två pyren vuxit ytterligare. Igår köpte jag mina första mammabyxor, det började bli svårt med gummiband i gylfen på alla släktkalas.... Kram!
Det är väldigt tidigt man måste köpa mammabyxor faktiskt! Roligt är det iaf. Själv ser jag nu att folk på jobbet (som inte vet ännu) har börjat snegla lite på min mage. Så snart är det ingen tvekan om vad som är på gång... Men det är ingen hemlis längre så det är ju helt ok!
Då inväntar jag rapport på måndag, och kanske en bild??