hope88 skrev 2016-12-06 20:33:23 följande:
Okej men det är bättre nu med tabletterna ändå? Mensvärk har jag också från och till ännu. Hehe förstår dig. Skulle vilja titta in varje dag :p man tänker så mycket saker. Längtar till rul 23/12.
Jag känner som små små buffar långt nere i magen under naveln och på sidorna då och då. Men inte varje dag. Hoppas ju på att det är bebis, känns som inget jag känt tidigare, men så när jag inte känner så tänker jag äh det var säkert tarmarna förut. Supersvårt att veta. Det känns om jag sitter länge framåtlutad. Längtar tills man verkligen vet vad som är vad, tror det kommer stilla rädslan lite.
Ja asså ja känner ju att d inte är lila starkt som innan ju längre tiden går, eftersom moderkakan tagit över men illamåendet sitter kvar o ja spydde sist idag. Jag tar tabletterna endast när jag jobbar, när jag är hemma försöker jag stå ut.
Jag får mer mensvärk när jag anstränger mig, som idag hade jag tvätt o städ här hemma så ja känner att d är lite ömt där nere även fast min man sköter allt bärande av tvätten, blir sö orolig för MF fortfarande men vad ska man göra. Ja du tarmarna känns överallt, jag får små puffar nere vid livmodern som skiljer sig från andra tarmrörelserna. Vet dock att det är för tidigt att känna något men man får ju lov o önska, hehe. Ja de ska bli skönt då man verkligen kan se en fot lr nått heheh.