Vi som plussat efter IVF hösten 2016
Är din plan att ta en crinone om dagen till 12+0 eller 13+0? Vill också att moderkakan ska ha tagit över
Vi får betala 7400 kr för nipt, med det är set värt. Skall även bli väldigt skönt att se om det växer som det skall när jag mår för bra. Skulle heldre vilja ha lite symtom...
Tack till er båda. Ja vi får hoppas att denna gång går bra för oss. Filli89 nu är det inte så många dagar kvar till ditt vul, men tiden går så långsamt. Tycker att denna tiden vi har hålt på med ivf har gått så otroligt sakta, men ändå fort... o förhoppningsvis är man snart i mål
Jag blir så rädd för mig själv. Har ingen stubin. O saker som jag egentligen inte ens bry mig brusar jag upp på. Min sambo tycker också att jag är extremt lätt irreterad o jag förstår inte ens om han driver utan är där direkt o skall försvara mig.
I dag hade jag över mina föräldrar o berättade om nipt, min mamma sa ngt o direkt högg jag tillbaka o klarade inte av det. Sa sedan att jag inte vill ha så mycket åsikter utan bara att de skall lyssna. Hon jämför när hon var gravid o det var över 35 år sedan har hänt en del efter det. Men får även så dåligt samvete när de gick , jag vet att min mamma bara vill väl o hon hann knappt säga ngt innan jag högg... måste försöka att behärska mig... jävla hormoner, men de får gärna vara här i 7 månader till om jag får hålla i min bebis då hahaha
Vågar man gå med i den här gruppen..? Luttrad efter MF i v 11 sist. Idag är jag på ruvardag 17 o har äntligen gått från 1-2 v till 2-3 v. Ska på UL 25/11, får då se om det är 0,1 eller 2 som gror där inne....Satte in två st embryon 21/10.
Hellow girls
Idag hade jag vul, och vi såg hjärtat ticka, eftersom de satte tillbaka två hade båda fäst till en början men ett tillbakabildades vilket är underlättande för att ja redan har myom o har En slags riskgrav redan som det är. Men det förklarar vf ja kände illamåendet redan en vecka innan td. Hur som fick tid på klinken on två veckor. Även fast jag sätt hjärtat är inte Det en milstolpe eftersom jag gjort det förr o det betydde inget i vårt fall så oron är kvar men nu är det ju bara vänta o se.