• Sussie11

Ruvare oktober 2016

Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..

Haka på!

• Svar på tråden Ruvare oktober 2016
  • Humla85a
    synthetical skrev 2016-11-10 18:56:17 följande:

BIM imorgon enligt äp. Fortfarande ingen mens i sikte och är så sjukt trött. Har precis lagt mig för natten haha.

Har testdag på onsdag men blir nog tjuvtest imorgon på rd 11 :)

Haha jag gjorde exakt likadant :)
  • chbw
    synthetical skrev 2016-11-12 08:14:53 följande:

Från igår på rd 11 :)

Vad kul!!! :)
  • Humla85a
    synthetical skrev 2016-11-12 08:14:53 följande:

Från igår på rd 11 :)

Yey! Grattis i massor!
  • chbw

Från idag, officiell testdag!! :) ska ringa kliniken när telefontiden öppnar och sen försöka njuta och vänta in ultrqljudet den 25/11 :)
  • shrigley

Gick inte så bra här.. Är idag i v 5+6 och får det här utslaget, samma som för en vecka sen?? Bådar inte gott
  • synthetical
    chbw skrev 2016-11-14 05:30:15 följande:

Från idag, officiell testdag!! :) ska ringa kliniken när telefontiden öppnar och sen försöka njuta och vänta in ultrqljudet den 25/11 :)

Åh vad härligt:) jag har officiell testdag på onsdag :)
  • chbw
    synthetical skrev 2016-11-14 17:27:05 följande:

Åh vad härligt:) jag har officiell testdag på onsdag :)

Ja känns skönt :) okej! Då ligger vi väldigt lika?? :)
  • shrigley

Uppdatering (kanske av intresse för övriga):
    kliniken ringde tillbaks till mig o jag fick prata med en läkare om min oro vglåga värden på CB-testen. Han dömde ut allt testande efter att graviditet hade konstaterats, dvs att man hade testat tydligt positivt. CB veckoindikator särskilt skapade bara mer oro än det gav någon indikation på hur graviditeten fortlöpte eller inte. HcG kunde variera mkt mellan olika personer och det fanns bara ett sätt att kolla och det är genom ett UL. Så jag får nu snällt hålla mig till tåls i 9 dagar till - vilket blir svårt eftersom jag inte har några symptom.

Svar på tråden Ruvare oktober 2016