Ruvare oktober 2016
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..
Haka på!
spännande! håller tummarna :)
Råd sökes... ruvar dag 10 imorgon så funderar på att tjuvtesta men vet inte om jag vågar. Vad hade ni gjort?
Jag hade testat :)
Det blir ett test imorgon bitti ????
Härligt :) Hoppas på +
Har ställt in mig på minus men gör en uppdatering vid 6 snåret imorgon bitti:)
Verkligen? Nu blev jag glad :) hade ni också tidigt missfall?
Tänker dock att jag aldrig fick några höga hcg nivåer så kanske att det räknas som om det typ aldrig hänt..
4 st... varav 2 försök redan är betalda ( 3 pack, där vi byter sista färskförsöket till 2 frys)
Fick avbryta i somras pga risk för överstimulering (32 ägg!) så då blev det 4 till frysen.
Den vi nyss fått missfall på är från vårt första försök i våras då det blev bara 4 ägg ( highs and lows här...) då satte vi tillbaka en och fick en till frysen. Så färre ägg men bättre kvalitet antar jag...