38+ och försöker bli gravid.
Varför kollar du så tidigt i cykeln? Jag börjar med stickor från CD10 och då bara en på em, sen från dag 11-12 OM jag har molvärk så tar jag fm + em. Sen tar jag ca 2 dagar efter ÄL med så jag ser att de går ner igen. Blir inte så mycket testande och lite billigare så även om jag kör med Testlagrets som är rätt billiga.
Har väldigt molande just nu, känns skönt på nåt vis att veta att äggstockarna jobbar på att mogna ett ägg
Började testa tidigt iom att jag normalt sett har 21-22 dgr cykel och då ska jag egentligen börja runt dag 5-6. Nu börjar jag när min mens slutat vilket blir från cd 7. Använder CB avancerad ÄL stickor och igår på cd 9 fick jag blinkande gubbe något jag aldrig fått tidigare. Måste vara för att jag ätit pergo denna månad för annars brukar mina stickor bli fast gubbe direkt. Sitter och håller mig nu för jag ska testa om ca: 1 tim. Brukar testa på förmiddagen efter att ha hållit mig två tim. Ska bli intressant att se om det gått över till fast gubbe nu eller om den fortfarande är blinkande. Min temp var låg idag så jag är rädd för att jag kanske har ÄL nu vilket är tidigt. Hoppas verkligen inte det är så för då hinner väl ägget inte mogna. Efter ÄL har skett går jag över till att testa med billiga testers stickor för den avancerade funkar inte efter att man fått fast gubbe.
Jag hade fruktansvärt molande när jag åt pergo 2 sista dagarna. Efter det har det varit lugnt fram tills idag då jag börjar jag känna lite molande igen.
Håller med dig om att det känns skönt när man vet att äggstockarna jobbar på att mogna ett ägg :)