38+ och försöker bli gravid.
Ja jag har aldrig sett nåt på tester förrän ÄL+10-11 och då VÄLDIGT svagt, knappt synligt för blotta ögat, dagen innan kan det ha varit tokblankt. Så vet att ÄL+9 är tidigt.
Jag tog både det testa tidiga och ett testlagrets i samma urin, båda negativa vet att jag inte borde ge upp och att det är tidigt, men det känns ändå hopplöst och ledsamt. Men kommer testa i morgon igen, nu när jag väl börjat så tar jag ett om dagen av mina billiga stickor, får jag inte nåt positivt på ÄL+12 så slutar jag med progesteronet och ställer in mig på nästa försök...
Förstår om det känns ledsamt men det är som sagt väldigt tidigt så chansen är stor att du kanske plussar redan imorgon. Håller tummarna och tår för dig och hör gärna av dig när du tagit testen. Jag tror du är gravid dessutom iom att du hade rosa flytningar för ett par dgr sedan. Har inte läst om en enda som haft en sån blödning utan att vara gravid, så som sagt, du har bara testat för tidigt :)
Jag vet inte vad jag ska tro idag. Fick som sagt stickningar igår kväll i livmodern på vän. sida (samma sida som jag kände av ÄL) men nu när jag gick upp känns det fortfarande knepigt på vä. sida fast något framåt. Det stick blandat med en knepig känsla.... Antingen är det ägget som håller på att fästa, eller så är min mens på G även om jag inte känner igen denna känsla från innan mens.....Idag är det ju 21 dagen i menscykeln och utan progesteron brukar jag få min mens dag 21-22 så helt otänkbart är det väl inte att mensen kämpar för att komma igång och det är det jag känner...Om det nu är ägget som håller på att fästa.Är det inte väl många timmar att känna det så som jag gjort, eller hur lång tid tar det för ägget att fästa helt? Hoppas så att det är infästningen jag känner och inte att mensen är på G för då verkar progesteronet inte hjälpa denna månad :(