38+ och försöker bli gravid.
Rosenlarv ? Vad roligt att det visade plus på digitalt också, grattis!
Monchichi ? Lycka till på tisdag! Förstår att det känns nervöst.
Sanna ? vad tråkigt. Hoppas du snabbt kan ladda om till nästa månad. Då SKA det gå!
Nykär ? Har du testat mer, går allt som det ska?
Milou ? Så tråkigt att det blev minus den här månaden. Har tyvärr inga supertips angående blödning, jag blöder själv väldigt lätt eftersom jag har en känslig cervix (kollat upp flera gånger), dessutom har jag ofta småspottings före mens. Men har det aldrig hänt tidigare låter det lite märkligt. Eftersom du är ganska nära mens skulle jag ändå tippa på att det har med det att göra. Man räknar med att mensen börjar den dagen man har ett flöde, spottings räknas inte.
Själv går jag här och hoppas att ägget som släppte på höger sida där jag inte har någon äggledare ska ha hittat till vänster äggledare, vilket i teorin är möjligt men sällsynt. Patetiskt var ordet. ÄL+10 idag så vill bara få den här månaden överstökad nu. Börjar med sprutor senare i veckan för att stimulera ÄL nästa cykel. Spännande.
Äl+11 om jag räknar äl den dagen då tempen var som lägst.
Jag blödde bara i går/ i natt. Nu helt borta.
Svagt molande så mensen dyker väl upp senare eller i morgon. Hade det inte varit för att vi haft sex hade jag misstänkt nidis men det kom ju direkt efter sex så därför känns det lite olustigt. Bara avvakta och se när flödet behagar dyka upp. Ju tidigare ju bättre ändå :) kommer äl snabbare!
Du är inte patetisk! Att vara hoppfull och tänka positivt tjänar man alltid på :)