Hemflyttad skrev 2017-03-13 18:25:48 följande:
Hur är det med alla? Jag fick mens igår och det känns som att det kommer mer den här månaden än efter missfallet förra cykeln. Så det kanske var så att allt inte kom ut förrän nu.
Känns alltid så himla deppigt de där sista dagarna innan mensen kommer igång, när man testar negativt, hormonerna är i botten och man ändå hoppas att det kanske kanske kan bli något. Tycker det är lättare när mensen väl är igång och man kan sikta in sig på nästa försök.
Kram på er
Håller med exakt! Man blir så ofantligt låg och varje minut mot mensen ( som man inser är på gång ) känns som en evighet!
Nu hade jag tänkt att hålla mig borta lite från fl men det är ju rätt skoj att läsa allt om alla ändå :) så lite lagom borde funka.
Min mens är iaf på sluttampen nu och i morgon så är jag på CD5 så kommer väl börja med äl-stickor lagom till helgen. Ska försöka vara lite mer chill denna månad och inte bli för fokuserad. Kommer strunta i både progesteronkräm och tempning. Har aldrig legat med rumpan under en kudde förr efter sex och googlade ingenting förrän plusset på stickan kom. Mer chill helt enkelt. Äl-stickor känns ändå skönt att hålla lite koll på.