38+ och försöker bli gravid.
Det står på många ställen att koffein är uselt fertilitetsmässigt både för man och kvinna så jättebra om du kan gå ner till 3-4 Max - koffeinfritt! Kör en rensning av din kropp nu efter så mycket koffein! Pimpla citronvatten och se till att få i dig en avokado per dag under någon vecka så du rensar ut! Sen minska ciggen, inte ersätta med nikotinplåster. Kämpar själv med ciggen fortfarande.
Japp, helt galet mkt kaffe blir det per dag numera, har aldrig druckit så mkt tidigare men sen missfallet blev jag helt plötsligt bara galet beroende av kaffe. Jäkla dumt men nu får det vara slut med det för jag tror säkert det kan påverka, frågan är bara om jag kan få gubben med på noterna när det gäller koffeinfritt....
Tack för tipset om citronvatten, ska genast börja med det :) Avocado däremot får jag bara inte ner, kräks direkt, så det får jag nog låta bli att testa...
Kan inte sluta med cigg utan nikotinplåster, har försökt förut och blir helt galen. Så jag får köra med det en vecka och sen trappa ner ganska fort för det är de två första veckorna som är värst för min del.
Yes, så skönt att du fått din mens nu, även om jag såklart hade önskat att du hade fått ett fett plus istället :) Min mens har inte kommit igång ännu men jag hoppas att du kanske smittar av dig till mig så jag får den under morgondagen ;) Var ju tvungen att testa med gravtest och ÄL test men inget positiv där inte.
Kommer också testa RR denna månad, om inget annat för att jag blev så mkt piggare när jag åt RR och det kan ju vara bra, särskilt när jag ska dra ner på koffeinet till minimum och inga cigg.....
Håller tummarna för att din man kan dra ner på sitt koffeinintag också och att du lyckas hålla dig borta från ciggen! Ciggen kommer bli jäkligt svårt för min del och frågan är om gubben vill se åt mig den närmaste tiden då jag brukar bli en riktig bitch