Anonym (Sanna) skrev 2017-09-08 12:23:50 följande:
Är det någon som känt ägget fästa på äl+6-7?
I min första graviditet fick jag värsta huggen och molvärken och tänkte att nu är det något fel på kroppen. Det var det ju inte utan fem dagar efter bim testade jag positivt.
Igår kände jag ett stick på vänster sida men det varade bara några sekunder och sen var det borta. Nu har jag rejäl molvärk och Det gjorde ont när jag på morgon gick en sväng. Det gör ont men är inte direkt hugg. Idag är det äl+7. Vet inte vad jag ska tro...
Ja jag har känt stick och varit gravid sen men har även känt det fast mensen dykt upp. Det kan ju iof ha varit graviditeter med fast de inte fäst.
Fast du det låter ju väldigt positivt med molvärk efter stick! Säkert din tur nu:)
Testa salttestet vettja! Va en tjej i en annan tråd som hade gjort det så jag youtubade lite och det verkar funka för en del.
Ha två glas redo, i en häller du 2-3 tsk salt och i andra urin. Sen häller du över urinet i saltglaset och är du gravid ska det bli som en vit hinna upptill! Jag testade faktiskt i morse men det blev nåt mittemellan. Mest på kul så klart. Om man nu orkar gegga med sånt ;)