Hemflyttad skrev 2017-06-01 12:24:12 följande:
Hej på er!
Det var ett tag sedan jag var inne, var bortrest hela helgen och har haft det härligt.
Först och främst, stort grattis till fina NIPT-resultat! Måste kännas underbart. Kommer ni att offentliggöra graviditeten nu eller hur tänker ni?
Trist att höra att flera har testat minus och fått mens. Det blir nya tag den här månaden.
Jag väntar på mens nu, vill gärna ha den idag för jag har bokat VUL nästa fredag men måste vara på minst cd 9 då. Annars får jag boka om till måndagen. Har självklart testat och vet att jag inte mot förmodan är gravid.
Kör sprutor igen den här cykeln, sista försöket för den här gången ...
Kommer offentliggöra mitten nästa vecka, går in i v 14 då. Men börjat så smått med några fler vänner.
Hemflyttad skrev 2017-06-01 12:29:17 följande:
Just det, vill slå ännu ett slag för coenzyme Q10 för er som funderar på (fler) tillskott. Så vitt jag har förstått är det detta som har visat bäst effekt på just äggkvalitet. Gärna höga doser. Jag har köpt från iherb.com, mycket billigare än att köpa i Sverige. Levererades rätt snabbt.
Började med prasteron idag också (DHEA), endast 25 mg dock.
Försöker verkligen maxa äggkvaliteten inför att rätt äggstock ska släppa ägg, när det nu blir ...
Spännande med DHEA, hoppas nu du kan få släppa på rätt sida ett tag!!