38+ och försöker bli gravid.
Too tiki: Förstår besvikelsen, men nya tag nu! Härligt med en uppdatering från dig. Heja heja för mys och plus nu denna omgång!
Too tiki: Förstår besvikelsen, men nya tag nu! Härligt med en uppdatering från dig. Heja heja för mys och plus nu denna omgång!
Ser ut som vi tajmat in det ganska bra trots att vi inte haft det lite tufft denna månad :) ÄL troligtvis idag och vi fick till det igår och den 11/6, inte idealiskt kanske men jag hoppas det räcker.
Hade velat få till det idag också men min man ska bort på jobb i Sthlm och jag ska ut med jobbarkompisarna och fira ett stort projekt som vi blev klara med igår. Kanske lyckas vi få till det innan han åker, men tror inte det, för vi hinner väl kanske knappt träffas mer än 15 min, så det blir nog lite väl tajt om tid. Känns som vi utvecklats till ett par kaniner runt ÄL, helt galet vad det ska liggas
Suck, mitt var bara ett torkstreck. Tog ett test nyss och komplett blankt.
Jahopp. Mot nästa äl :(
Det som jag alltid påstått men lyssnar ju inte på mina råd själv - när man verkligen inte känner sig gravid är man oftast inte det heller. Nu satan blir det inga fler test alls om jag inte känner mig supergravid!
Vi fick till det igår så vi fick tajmat in ÄL väldigt bra för idag steg tempen :) Om tempen håller sig uppe är jag på ÄL+1 och väntar väl med att testa till ÄL+10. Är dock lite orolig över att jag inte har vaggisar hemma för den starka prog krämen jag köpt verkar inte fungera så bra som vanliga progesterall. Har beställt vaggisar igen och hoppas de kommer till på måndag om nu tempen bara håller sig uppe tills dess.
Nu har jag börjat med progesteronkrämen. Äl+2 idag. Så då är det bara att vänta...
Har inte testat mer sen i förrigår. Men mitt test jag tog då ser ändå ut att vara svagt svagt positivt vid just genomlysning som du skrev Nykär. Ju mer jag tittar på bilden desto mer konfunderad blir jag. Fortfarande noll symptom och tänker inte testa mer. Men att det kan bli så här gör ändå att det väcks ett liiiitet hopp.