38+ och försöker bli gravid.
Jag betalade bara 2500 kr efter ROT för min stora lght på 110 kvm inkl fönstertvätt i höstas. Så värt!
Förstår dig, har man väl börjat vill man ju ha kontroll...hoppas den gått upp!
Jag betalade bara 2500 kr efter ROT för min stora lght på 110 kvm inkl fönstertvätt i höstas. Så värt!
Förstår dig, har man väl börjat vill man ju ha kontroll...hoppas den gått upp!
Det blir flyttstäd för vår del för vi behöver inte betala mer än 3500 kr, beroende på hur stor gräsmatta vi har (de kommer även klippa gräset om det behövs) också hur många fönster :)
Jag minns bara storleken på huset, men inte hur många fönster vi har här på jobbet och tomt det har vi väldigt stor, men gräsytan är ju inte så stor så det hänger på det, men dyrare än 3500 kr blir det inte i varje fall. Tusen tack för tipset Nykär, nu slipper vi åka upp och kan bara börja boa in oss när sista flyttlasset är framme :)
Jag tempar inte alls, har ingen termometer till det *S* Ser att många andra gör det dock.
Velar ang ÄL-stickor. Ska jag testa? När börjar man kolla med dem? Direkt efter mensens slut?
Hej! Nu har vi gjort vårt första ivf. Inte så många ägg men 1 räcker ju :). Totalt 3. Fick frågan om de skulle sätta in 2. Har några dagar och fundera. Om allt går som det ska blir det återföring på fredag!
Fan blir så trött! Känns som om min mens är på G och jag är bara på CD 17 :( Brukar alltid känna såhär ett par dgr före mensen kommer så nu tror jag det är kört.....även om jag fortfarande mår illa, men det har jag gjort förut....
Som om det inte var nog med detta har min man precis fått veta att han har urinvägsinfektion och måste äta antibiotika den närmaste tiden så då blir det väl inget nästa månad heller. Han har haft konstig känsla i ryggen ett tag, inget annat som kan tyda på infektionen men så var det tydligen och i samband med det tog det också ett PSA prov som visade sig för högt!!
Troligen är PSA provet för högt pga infektionen så han kommer få testa sig en gång per månad nu för att se så det går ner. Jag försöker intala mig att hans förhöjda värden beror på just infektionen men samtidigt kan man ju inte veta så just nu känns det väldigt oroande....Ursäkta för neggo inlägg men jag blev bara så paff och ledsen på en och samma gång och har ingen att prata med om detta på mitt arbete där jag blir kvar till 19 tiden idag :(
Tootiki: skönt det blir flyttstäd. Tråkigt med din mans urinvägsinfektion och förhöjda värden. Hoppas det bara beror på infektionen och att han snart är kry igen. Jag tror inte det påverkar spermierna nämnvärt utan kör på igen nästa månad. Dina menskänningar kom tidigt elle? Men är förhoppningsvis bara nåt tillfälligt knas och försvinner fort.
Håller tummarna att det bara är infektionen som ger ett högre värde och att det snart ser bättre ut. Men jag tror inte ni behöver hoppa över något försök så länge det inte gör ont för honom med sex vill säga. Men isf kanske det kunde funka med heminsemination nästa ÄL?
Kikar in här igen och blir förhoppningsvis lite mer aktiv framöver. Har precis haft Äl och nu är det bara att vänta, igen.. ett år sedan vi började försöka med en 3:a och jag har dessutom hunnit fylla 39.