bluebird6 skrev 2017-06-03 06:52:47 följande:
Hej igen;)
Alltså jag trodde jag såg i syne 5.30 i morse när jag kisande kollade.
Sist när jag plussade på julaftons morgon så var strecket lika svagt fast då var jag Äl+18 så jag hoppas detta så här tidigt är ett bra tecken?
Shit så nervös. Och så behöva vänta tills måndag för att få recept av gyn.
Vill inte att det går fel denna gången.
Svårt att känns glädje.
2 tidiga MF i rad slutet av -15 (aug & dec)
sedan belv jag inte gravid alls i början av 2016 och de upptäckte då en stod dermoidcysta på ena äggledaren som bråkade. Opererades maj-16.
Plussade aug- 16. Ma i okt
Plussade senast julafton, Ma i feb
och så plus nu 4 månader senare igen.
Kan inte känna minsta gläde utan är bara isande kall. Liksom vill ta fast forward några månader. Inte sitta på inskrivning hos Bm, tjata om min vikt, bestämma alla prover, tid för kub och Rul för att sedna bli snuvad på konfekten igen liksom.
Vet inte vad som är värst: att inte plussa alls eller att plussa och sedan börja blöda. Eller upptäcka på kontrollvulen man får när det har krånglat att litens hjärta slutat slå..
Oj det blev långt. sorry , mkt som snurrar i skallen.
Bara jag som är vaken verkar det som :)
Det bådar nog gott att du plussat så pass starkt så pass tidigt! Förstår om du vill ha is i magen och hela grejen med att spola fram tiden. Det som ändå känns lite mer positivt att plussa och få tidigt mf är väl möjligtvis att du vet att du är fertil nog trots ålder. Men nu tänker vi positivt här och du kan ju faktiskt inte göra nåt utan att bara låta tiden gå, äta hälsosamt och få hjälpen ( är det progesteronvagitorier?) hos din gyn.