38+ och försöker bli gravid.
Vi längtar här med. Vi har ju vår gemensamme son, men det står ett tomt syskonrum här hemma o väntar, med en sparad barnvagn och alla kläder du kan tänka dig över efter storebror. Fy gråter bara jag skriver det..
Och vi har ju inte provat med hjälp så jag tycker det vore dumt att inte prova åtminstone en gång med all medicinsk hjälp vi kan få.
Gyn sa till mig att höra av mig så fort jag får ett plus.
Men en del härinne verkar ju äta medicin i förebyggande syfte?
fast det kanske är för att bli gravida?
Den delen klarar vi ju iaf, även om de inte stannar kvar de små liven.
Okej, nykär det är ju snart det händer spännande grejer för.
Önskar Er alla lycka.. vet ju hur det är..
Kram
Littleprincess
"Du har gått igenom mycket! Men ge inte upp, din tur kommer när du minst anar det. Låt dig sörja och känna dig besviken, man behöver det också för att sen kunna ta nya tag med nya förhoppningar."
Jo, jag hoppas det och om vi inte försöker igen ens så vet man ju inte.
En gång med medicinsk hjälp, sedan får det väl bli en utredning om vi orkar.
Tack för allt fint stöd, allihop..
Vet hur det känns..har ju ett par lådor med saker jag sytt till vårt framtida barn...har inte tänkt använda så mycket från syskonen, detta skulle ju bli sambons första så vi kommer ta det som om det vore första igen med nya grejer, hela den processen som är så mysig att göra tillsammans in väntan på det lilla livet. Vi har med ett rum ledigt men det är kontor i väntan på liten...kommer nog inte våga inreda något förrän rätt sent i en graviditet isf...men har ju planer i huvudet på vad man vill/kan göra där....
Klart ni ska testa med lite hjälp! Jag har gjort privat missfallsutredning och får både hjälp fram till plus och efter. Äter E-vitamin, folsyra och Trombyl hela tiden enligt ordination och sen blir det Lutinus ca en vecka efter ÄL fram till BIM, blir jag gravid fortsätter jag med det till v14 är det sagt.