Nykär15 skrev 2017-04-27 14:41:20 följande:
Just det ja, vi har ju faktiskt samma läkare, tänkte jag inte på
Ja jag har med tagit det många gånger nu i stimulerade cykler... i just denna tog jag bara kräm eftersom det var en pausmånad, så började på ÄL+8 när vi plussade. Jag tycker inte trosskydd räcker, det rinner för fort framåt och bakåt eller vad man ska säga, så jag måste ha extralånga bindorna...väldigt segt. Men tror jag ska prova med trosskydd igen för jag har kommit på att om man lägger ett ark toapapper på skyddet så suger det upp mycket fortare så det rinner inte iväg lika mycket då. Tröttnade när flera byxor var helt vita på insidan för att det rann hej vilt...
Idag har jag tagit Postafen och det har känts bra mycket bättre, igår var jag totalt däckad, mådde så himla dåligt...magen är ju långsam med, svullen och får ont och svårt gå på toa. Så det hjälper ju inte till. Trött som en gnu, fryser och ömmar i brösten. Så ingen brist på symtom här inte....nu är det 6 dagar till VUL...
Att du pallar att jobba!! Man blir ju faktiskt lite som sjuk när man är gravid. Iaf under olika perioder av graviditeten och speciellt i början tycker jag.
Det kommer gå finfint på VUL! Du har ju så starka symptom med!!
Själv har jag blivit värsta pms-monstret här! Vill helst be sambon dra åt fanders. Tacksam för vårsol och nytt spännande jobb men sjukt trött på att det tar sån tid att få det där satans plusset!