Monchichi skrev 2017-02-06 21:01:16 följande:
Åh, då blir det spännande i tråden i veckan för Milou, mysmammi, Nykär och Too tiki. Hoppas nu någon har tur, men helst alla så klart! Heja!
Too tiki: Jo men varför har du inte stora förhoppningar, hoppet är det sista som överger en, remember! Ni har gjort vad ni kunnat, det ska kunna gå bra!
Det är ju så trist att inte ha ett bim egentligen, men jag vet ju aldrig vad jag ska räkna med mina oregelbundna cykler. Dag 39 idag..... Möjligen lite illamående nån gång, men det är säkert bara inbillning. Annars inget. Jag kommer inte ihåg riktigt mina symptom tidigare graviditeter, bara att senaste hade jag varit illamående en vecka när jag testade plus, och då visade det sig att jag var i 7+0.
bluebird: Krya på!
Ja man ska väl inte ge upp hoppet, men så har det känts av någon anledning hela denna månad. Vet egentligen inte varför, bara en känsla som är svår att skaka av sig :)
Förstår att det är svårt för dig att veta BIM när du har så långa cykler. Jag hade absolut börja tempa om jag vore du, för lutealsfasen brukar vara hyfsat konstant för varje individ, så vet du bara vilken dag du har ägglossning kan du få ett hum om när du borde ha BIM. Jag är ju lite av ett kontrollfreak. Hade jag inte vetat hade jag blivit än mer orolig, så för min del är tempning, eller ägglossningstester, eller både och ett måste :)
Håller tummarna för att din mens håller sig borta denna månad så ni får ert efterlängtade pluss!