bluebird6 skrev 2017-02-02 18:53:32 följande:
Ja här går vi och väntar på Äl. sedan Bim och sedan att man ska nå v 12 och därefter någon gång. Det är väl bara att börja om och hoppas på det bästa.
vad är letrozol? Jag har inte blivit erbjuden något innan trots ålder och upprepade Mf/MA.
Håller tummarna. Har fortsatt kika in här även om jag inte skrivit aktivt.
wa76 skrev 2017-02-02 13:45:11 följande:
Nej, vad hemskt :( Många styrkekramar till dig <3
Här är det segt, haft mens tre gånger sedan senaste missfallet i vecka 10, inte lyckats bli gravid. Känns just nu att mina chanser att bli gravid är lika stora som att vinna på lotto... man vill bara ge upp.
Ja, väntan på det där plusset är fruktansvärt. Vår son är 8 år och både han och vi längtar så vi går sönder efter ett syskon, men det vill sig bara inte..
.
Som jag förstått det har letrozol ersatt pergotime som slutade säljas i början av året. Jag hann precis ta ut mitt recept med pergo som jag fick utskrivet av en dansk läkare. Nackdelen med pergo är att den har en tendens att tunna ut slemhinnan och ändra strukturen på äl sekret, detta gör inte letrozol och det är heller inte lika stor risk för flerbörd.
Tror precis som någon annan skrev här att du skulle prova litinus eller progesterallkräm när ni börjar försöka igen. Det är ju inte skadligt på något vis och många har ju blivit gravida och förhindrat missfall med hjälp av extra progesteron. Många, eller så gott som alla äldre, har brist på progesteron så det hade jag provat om jag vore du.