Nykär15 skrev 2017-01-26 13:15:55 följande:
Tack, vad gullig du är! Jag ska njuta, känner mig iaf gladare än på länge av dagens besked! Mitt i allt detta behöver man ändå höjas ibland och få lite hopp!
Tycker absolut du ska prata med kliniken, privata brukar oftast inte ha så långa köer. Jag fick komma in på första besöket tre veckor efter jag ringde i höstas till vår. De har ingen direkt åldersgräns då jag går, hon tyckte jag ännu hade mycket goda chanser trots att jag är 40, så det är skönt. Även gyn jag var på när jag fick MA sa att jag inte ska tänka så mycket på åldern då jag är frisk och allt ser bra ut nu, så har jag samma chanser som många andra. Men det sitter ändå i bakhuvudet..helst som tiden bara går och inget händer.
Men vi ska fixa det här! Allihop! Nu är det som du säger vår tur!
Var går du någonstans? Tänkte på att vi ju ska flytta ner till Gbg och som jag förstod det bor du väl i närheten av Gbg?
Idag känns livet lite lättare för idag fick jag hög fertilitet på monitorn :) Kände redan igår att något var på G för det började mola på som det gjorde förra månaden. Om det blir som förra månaden kommer jag få ÄL den 1-2 feb vilket blir cd 15 eller 16. Hoppas att den längre tiden ger fina ägg nu så vi kanske får ett + denna månad...
Lycka till nu, jag håller tummarna för er :)