Zora skrev 2017-07-28 22:43:12 följande:
Tack! Jo alla graviditeter är unika.. det sa BM förra gången också, men då blev det ju MA. Men men, alla ÄR unika och att jag inte mår direkt illa nu betyder ju inte att det är kört. Har ju iallafall känt lätt illamående vid några tillfällen. Det är mer än förra gången då det var noll.
Jag ska på VUL 9/8 för datering inför fosterdiagnostik, så om inget dåligt hänt innan dess lär jag få veta då hur det står till.
Håller tummarna för dig nu!
Milou3 skrev 2017-07-28 22:57:22 följande:
prestationsångest eller vad det nu handlar om är inte att leka med! Sjukt jobbigt!! Hoppas verkligen att det blir bättre. För jag är en ganska sexuell person och detta kommer jag inte fixa i längden ...
Har det varit lättare att få till det före ni försökte få barn? Ja då kan det ju vara prestationsångest och det låter ju synd om det är så. Men han vågar inte ens försöka för risken att inte lyckas skjuta av? Jobbig sits. Får du med mannen på besöket 2 aug? Eller känner han kanske ännu mer att han ska lyckas då när du är under utredning? Hoppas det vänder till det bästa för er!
bluebird6 skrev 2017-07-29 07:57:37 följande:
Jag har tvärt om. Jag har grym ångest för nästa +..
Nästan så jag inte vill se nåt, trots bebislängtan.
Vi får ju våra plus så fort jag siktar in mig på kontinuerligt sex mellan sista mens och nästa. Men däremot så stannar ju inte vår små kvar.
Ångest för vul i v.6. Slår hjärtat då? Jo, men betyder ingenting för sedan i v. 10-12 så gör det inte det på nästa kontroll.
Haft 3 Ma på raken med 4 månaders mellanrum nu och
2 tidiga mf innan det i v. 6-7.
Så jag blir nästa rädd när vi får +. Låter kanske helt sjukt. Men jag hade hellre väntat på plus och så att grynet stannade kvar.
Men vi försöker en sista gång med all hjälp vi kan få har vi iaf bestämt..
Lutinus, trombyl, fragmin o ev kortison.
Slutat blöda så nu myser vi på för fullt igen. Kände att jag behövde det för psyket också. Lite mys är aldrig fel. Inte bara bebisbaka.
Lyckas ju aldrig pricka min Äl med test.
Som tur är så är mannen oftast med på noterna.
11 dagar sedan senaste skrapningen så nu ska jag ju ha kunnat haft Äl.
Myste i förrgår och ska få till det idag.
fast det enda jag känner just nu är att varför skulle nästa stanna kvar när inte de andra gjort det?
Uscxh vad deppigt det blev.
Hur mår ni andra?
Ja det är orättvist att vissa ska få vara med om så mycket motgång, känner med dig med allt du fått genomgå. Det är bara att hålla tummarna att det är er tur som kommer nu. Sluta aldrig hoppas så länge ni försöker!
Prinzessans skrev 2017-07-29 08:46:46 följande:
Kan känna igen mig i det du skriver, hade 3 mf i höstas aug, okt och dec. Ville inte se fler plus på stickan slutade med ägglossningstest. Drog 2 veckor till Thailand med minstingen. Kom hem o kände mig jetlaggad längre än vanligt. Tog ett gravtest o hade blivit gravid redan en månad innan vi åkte iväg. Sitter nu o e gravid med tvillingar i v27.
Helt plötsligt kan det vända.
Wow, härligt, skönt att höra sådana historier som din, det ger hopp! Jag är också gravid med tvillingar, i v. 29.