38+ och försöker bli gravid.
Tack, jag skrev till dig precis :) Har också funderingar kring om man kan bli gravid mer...Jag tror att mina ägg är skruttiga så jag kommer faktiskt börja med DHEA som jag läst väldigt mkt positivt om de senaste dagarna. Hade beställt det före jul men dumt nog tog jag inget då, men ska börja så snart som mensen bara kommer igång för det tar ett par månader innan den ger effekt.
Många kramar till dig och hoppas det känns bättre snart
OK äter man DHEA hela cykeln? Jag har tagit AMH-prov och har iaf en riktigt bra reserv, men däremot säger ju inte det något om kvalitén.
Vi har ju en plan gå vidare med IVF..men hade sååå hemskt gärna sluppit det ju då vi ändå lyckats bli gravid på egen hand två gånger förra året...hade nog ändå trott att Letrozolen skulle ge effekt på två omgångar då många verkar bli gravida med det och även ihop med Lutinus..innan har jag ju inte haft nån uppstöttning med mediciner men klarat det ändå..så varför går det inte nu??? Blä.
Hoppas iaf få svar på mitt TSH som jag lämnade för en vecka sen, hoppas innerligt att det har gått neråt..