38+ och försöker bli gravid.
Nykär: Förstår hur du känner inför att testa. Hellre inget veta än ett minus. Har du vågat göra det idag?
Nykär: Förstår hur du känner inför att testa. Hellre inget veta än ett minus. Har du vågat göra det idag?
Jag vet att den enda temp som gills är den innan man klivit upp ur sängen, men, i några månader så har jag ändå tempat, mest på skoj runt 09.00-10.00 snåret.
Jobbar hemifrån så har den möjligheten.
Och innan äl ligger den på runt 36,3 - efter äl runt 37,1-37,4 för att dagen innan bim gå ner till 36,3 igen.
Så jag kommer nog inte testa förrän bim om nu tempen fortfarande är hög :)
Fick ett släng av illamående i morse, men de senaste månaderna verkar jag tyvärr ha det strax innan mens så inte ens det kan man gå på längre heller :/
Hur mår ni andra med bim i veckan??
Spännande! När är BIM? OM du smörjer med ProgesterAll så kan den göra att du mår illa, det är den ökade mängden progesteron som gör att de flesta mår illa, sen efter v 12-14 så producerar barnet eget och då behöver man inte tillsätta extra och kroppens produktion går ner. Kan vara intressant att veta! Normalt sett ökar den ju och därför börjar man oftast må dåligt i v 6-7 , men om man tillsätter själv kan man bli illamående tidigare. Men jag hoppas det är pga graviditet i ditt fall iaf!
Jag vågade inte testa i morse...gör det ev i morgon på ÄL+11
Jag börjar med mina vaggisar idag så får ja se hur jag mår av dessa...Gick tyvärr inte att dela dem så jag får väl ta 200 mg per dag då, eller tror du det är för lite? Jag brukar ju smörja mig med mellan 40-60 mg kräm och har ju lyckats förlägna lutealfasen med 7-8 dgr.
Håller tummarna för dig om du testar imorgon!
Supernervös. Idag ska jag åka och lämna prover. Tänk om mina ägg är helt slut?
Hoppas det går bra! Väntan känns som en evighet på provsvaren,
Jag lämnade nya TSH-prover idag, sist tog det 10 dagar att få svar...drygt.
Hoppas det är tidiga grav.symtom du känner! Jag fick ingen förändring på lutealfasen de gånger jag tog rosenrot.
Sist jag blev preggo så testade jag svagt svagt plus på äl+12 med cb+ som mäter från 25hcg. De sägs ju att halten hcg fördubblas varannan dag så om man räknar baklänges borde man kunna lista ut när ägget isf fäste. Eller? Har man 1 i hcg den dagen ägget fäster?
Negativt idag på ÄL+11, så är det negativt i morgon med så börjar jag trappa ner progesteronet, är det negativt även på fredag så slutar jag helt och väntar in mensen och en ny omgång...
Nykär: Tråkigt att behöva se minus, men som tidigare skrivit, det är inte kört än, du är ju inte framme vid bim än. Håller en tumme för att det ändå är din tur nu!
HoppasPåEnTill: Intressant. Det där fertilitetspanel kände jag inte alls till. Hur går provtagningen till? Var du till din vårdcentral?
bim minus ett..äl +13 och blankt test. Set inte ut som det gick vägen denna månaden.