Inlägg från: Zora |Visa alla inlägg
  • Zora

38+ och försöker bli gravid.

bluebird6 skrev 2017-07-02 14:29:50 följande:

Håller tummarna för fler plus i juli:) 

Här sitter oron fortf hårt och lyckan över ännu en grav sitter lång långt inne. 
    Nytt Vul om 1 vecka. Hoppas på en bra start på semestern. 
    Närmar mig veckorna då de upptäckt de våra MA så mkt snurrar kring det. 

Igår var vi på sommarlovsfika hos svärmor.
    Hennes gubbes dotter var där. Och samma dag som vi precis fick reda på att vi förlorat ett gryn till så talade hon om att hon var gravid. Hell, de fick tom vår Ul tid som jag fick avboka snabbt. Samma bf och allt. 
    Nu är hon ju väldigt väldigt gravid v 34 typ. 
    Jag bröt ihop totalt och fick gömma mig på toa. Trodde inte jag skulle reagera så hårt, men helskotta vad avundsjukan rev i bröstet. Kändes som jag bar smärtan utanpå.. Kunde inte ens prata med henne. Suck. kändes asdumt.. 

Hoppas ni gravid mår bra och alla andras tur kommer snart. 

Hjärta

Å hua vad jobbigt! Förstår verkligen att det kändes hårt
  • Zora

Här känns det som att mensen är på G. Är på Äl +9, men känslan säger mens och det känns tråkigt, men okej. Man ska nog inte hoppas på att det tar sig direkt efter MA. Siktar på nästa månad.

• Zora

Här går tiden såååå långsamt. Känns som den längsta cykeln någonsin och det beror säkert på MA:t, var ju länge sedan jag hade mens nu.. är på Äl +11 och räknar med mens om 2-3 dagar. Hyfsat säker att det inte blev något nu och det är väl inte oväntat. Nu vill jag bara att tiden går lite fortare, att mensen ska komma och gå och att vi kan försöka igen på riktigt!!! Just nu känns det som att vi aldrig kommer att lyckas igen.

• Zora
    KarinIngrid skrev 2017-07-08 16:53:23 följande:

Jag har plussat!! Woho

Grattis!
  • Zora

Mens på G nu. Drar antagligen igång ordentligt imorgon. Känns tråkigt samtidigt som det kanske var väntat att det inte skulle bli nåt direkt efter MA. Kroppen verkar ju fungera iallafall, men just idag känns det tungt att tänka på det som skulle varit

• Zora

Jag tror att jag har plussat igen... men det är så svagt, är på Äl +15.

• Zora

Alltså, jag vågar knappt säga tack, är så rädd att nåt är fel. Det är ju så svagt och jag är ju efter BIM. Men ingen mens har ju dykt upp. Jag ska ta ett digitalt imorgon så får vi se. Kan inte fatta detta! Var så säker på att det inte blev något och har gått och väntat på mens så vi kan försöka "på riktigt"

• Zora
    Milou3 skrev 2017-07-11 08:56:12 följande:
    Fast det där är ändå rätt bra streck för att vara testlagret.

Efter att ha följt gravidtesttråden ett tag nu så verkar just TL vara lite sega. Dock sällan/aldrig spökstreck.
    Åh okej! Då är det kanske lugnt :) Jag trodde att strecket borde varit mer tydligt när BIM passerats.
  • Zora
    Milou3 skrev 2017-07-11 09:38:27 följande:
    Har du några symptom än? Tyckte mig läsa nyss att du verkligen trodde mensen va på g :)
    Ja det är just det, jag har inga symptom alls! Det i kombination med att jag innan BIM fick lite brunt "skräp" när jag torkade mig gjorde att jag var säker på mens. Tempen dök dessutom på BIM. Känner jag efter noooga kaaanske brösten känns lite lite spända
  • Zora
    Nykär15 skrev 2017-07-11 09:06:45 följande:

Testlagret ger inga spök nej, så det är bra :)

Använder själv bara deras tester och har alltid gjort, så här såg mina ut i styrka och stegring sist:

Denna är från dagen före BIM ÄL+13:

Dina test är väääldigt mycket starkare än mitt! Mitt motsvarar kanske ditt Äl +10 :p Men det kan ju ha fäst sent. Förra gången, som slutade i MA, var nog mitt nuvarande test ungefär dom det jag fick på Äl +13
Svar på tråden 38+ och försöker bli gravid.