38+ och försöker bli gravid.
Zora: Svårt, men visst finns det där? Sen blir ju ofta bilderna lite sämre än verkligheten. Håller tummarna!
Zora: Svårt, men visst finns det där? Sen blir ju ofta bilderna lite sämre än verkligheten. Håller tummarna!
Absolut ingen tvekan längre!! Tack alla som redan gratulerat! :)
Tittar in här och vad kul att vissa av er är gravida! Har inte läst så länge tillbaka, men ser att några namn jag känner igen väntar smått. Härligt!!
Jag var ju med i tråden i höstas. Var ju en lång resa för mig att bli gravid, och även en orolig och jobbig graviditet där en av mina tvillingar dog i vecka 18 efter en operation. MEN om 19 dagar kommer den överlevande tvillingen se dagens ljus! Helt underbart! Vågar knappt tro det! 19 juni blir det igångsättning och då får jag se min lilla kämpe och även min lilla ängel...
Håller tummarna för er som kämpar!!
Kul att höra av dig!! Vilken jobbig resa ni haft! Men snart är ni vid målet!!!! :)
Jag var ju aktiv i tråden samtidigt som dig, och även efter att du blev gravid, men nu kikar jag bara in ibland för att kolla hur det går för de som är kvar. Jag fick mitt plus i maj! Efter ett års försök :) Nu ska bara resten av resan gå vägen.
Stort lycka till med den stundande förlossningen!
Lämnade nytt TSH i tisdags ( kollar var 4:e vecka) och det låg på 1,6 så det var väldigt skönt! Legat på 1,7 sista tre kontrollerna så det är stabilt iaf, det lugnar mig.
Inskrivning och ul i morgon...i morgon är jag även lika långt gången som när liten somnade sist...så en känslomässig dag :(
Jag är inte säker det blir en till för oss. Hoppas ju såklart vi kommer lyckas men blir jag gravid igen är det en bonus. Vi har ju försökt ett år, segt!
Grattis Bluebird!!!