38+ och försöker bli gravid.
Monchichi skrev 2017-07-28 22:27:09 följande:
Ojdå, ja då förstår du mig också, hur jag tänker. Håller tummarna för dig att du får ett positivt samtal hos bm och att du kan få tro på en vaginal förlossning när det är dags.
Zora skrev 2017-07-28 16:26:41 följande:Det gick fort för mig! Äl kom ca 3 v efter MA:t och mensen dök sedan aldrig upp :)
Är i v 7 nu (6+4) mår bra, känner mer symptom än med MA:t, men är inte särskilt illamående (vilket jag var med de båda andra) så lite oro finns att det inte är ok. Bara att vänta och se.
Åh grattis! Det var goda nyheter! Hoppas det går bra nu. Vi har väl alla hört att varje graviditet är unik och att man kan må helt olika, så oroa dig inte för uteblivet illamående än så länge. Ska du på något vul?Men tänk att han ska vara så svår att få med på noterna :-/ Jag tycker synd om dig. Har ju inga tips och råd att ge heller, tyvärr.
Tack! Jo alla graviditeter är unika.. det sa BM förra gången också, men då blev det ju MA. Men men, alla ÄR unika och att jag inte mår direkt illa nu betyder ju inte att det är kört. Har ju iallafall känt lätt illamående vid några tillfällen. Det är mer än förra gången då det var noll.
Jag ska på VUL 9/8 för datering inför fosterdiagnostik, så om inget dåligt hänt innan dess lär jag få veta då hur det står till.