• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Man i kalasbyxor)

Japp!
    Ett par kabelstickade/ribbstickade blåa under jeansen.
    Så skönt nu på vintetrn!

• Anonym (Man i kalasbyxor)
    11101 skrev 2016-11-24 21:47:37 följande:

Nån som har haft biegefärgade strumpbyxor i dag ?

Blä, det är väl mest gamla kärringar som anväder det..... Så jävla osexigt!
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-25 13:03:50 följande:

Blä, det är väl mest gamla kärringar som anväder det..... Så jävla osexigt!

Vadå, hudfärgade strumpbyxor använder väl var och varannan som har nylonstrumpbyxor på sig? Det är ju ovanligare att någon har svarta! De flesta vill se ut som att de har bara ben ju!
  • livserfaren

Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.

• Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-28 08:14:25 följande:

Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.

Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
  • Anonym (Noisey)
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-28 08:30:27 följande:

Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)

Samma här, mycket ovanligt.
  • livserfaren

Jättevanligt i Stockholm att tjejer/kvinnor har det på stan kör bil varje dag o ser många tjejer har det såå sexigt.
  • Linnea1994
    Det beror väl på hur man umgås eller jobbar. Jag jobbar I typ kontorsmiljö och är använder det flesta svarta nylonstrumpbyxor under kjol.

Kanske inte klika vanligt I enklare arbetsmiljöer...
  • livserfaren
    Linnea1994 skrev 2016-11-28 10:16:15 följande:

Det beror väl på hur man umgås eller jobbar. Jag jobbar I typ kontorsmiljö och är använder det flesta svarta nylonstrumpbyxor under kjol.

Kanske inte klika vanligt I enklare arbetsmiljöer...

Tycker det stämmer bra är ofta i kontorsmiljöer och vet att det är så.Härligt tycker jag.
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?