Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Japp!
Ett par kabelstickade/ribbstickade blåa under jeansen.
Så skönt nu på vintetrn!
Nån som har haft biegefärgade strumpbyxor i dag ?
Blä, det är väl mest gamla kärringar som anväder det..... Så jävla osexigt!
Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.
Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.
Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
Bär mest stay ups så även idag till kontoret
Det beror väl på hur man umgås eller jobbar. Jag jobbar I typ kontorsmiljö och är använder det flesta svarta nylonstrumpbyxor under kjol.
Kanske inte klika vanligt I enklare arbetsmiljöer...