Inlägg från: Anonym (Blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

Vem går i strumpbyxor idag?

Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-25 13:03:50 följande:

Blä, det är väl mest gamla kärringar som anväder det..... Så jävla osexigt!

Vadå, hudfärgade strumpbyxor använder väl var och varannan som har nylonstrumpbyxor på sig? Det är ju ovanligare att någon har svarta! De flesta vill se ut som att de har bara ben ju!
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-28 08:14:25 följande:

Tycker nog att man ser tjejer oftast i svarta nylonstrumpor som är såå sexigt men beiga nylonisar är minst lika sexigt gärna när dom korvat sig lite.o helst att tjejerna har lågskor på.o gärna modell större.

Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-28 18:03:37 följande:

Berätta mer tjejer hur många av er tjejer som jobbar på kontor har nylonstrumpbyxor o lågskor.Nyfiken

Lågskor? Utan klack menar du? Näe, aldrig! :D
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-28 19:53:46 följande:

Det är väl jättesexigt vill gärna se ben o fötter blir riktigt kåt då.

Men man kan väl se ben och fötter i ett par högklackade skor? :D Benen blir dessutom myyyycket snyggare!
  • Anonym (Blä)
    11101 skrev 2016-11-28 23:08:49 följande:

Du föredrar högklackat uppenbarligen. Vilken klackhöjd brukar du använda?

Oftast 10-12cm. Ibland 14cm.
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-29 07:56:36 följande:

Självklart har du rätt.Men jag har en förkärlek för tjejer som har typ ballerinaskor tycker det är såå sexigt.

Jaså? Jag har aldrig fastnat för lågskor, speciellt inte ballerina. De passar inte större fötter som mina.
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-29 09:12:01 följande:

Vilken storlek o s v.

Stl 40/41, smala fötter.
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-11-29 10:35:34 följande:

Jättebra storlek vad använder du för skor/stövlar.

Jag har för mycket skor för att beskriva det. Inte mycket stövlar dock, tycker det är lite tantigt på något vis.
  • Anonym (Blä)
    Linnea1994 skrev 2016-11-29 11:06:37 följande:

Ni som tjatar om skor I stället för strumpbyxor kanske ska starta en egen tråd om det I stället för att ta det här.....

Tråden/diskussionen om strumpbyxor var ju helt död, så vad spelar det för roll?
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Man i kalasbyxor) skrev 2016-11-29 11:36:53 följande:

Men ge er!

Här handlar det om strumpbyxor INTE skor och fötter!

Tråden/diskussionen om strumpbyxor var ju helt död, så vad spelar det för roll?
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?