• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (bellinda)
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-02 20:54:54 följande:
    Det finns ju ingen större klädsel/mode-miss att göra än att ha strumpbyxor i tex öppna skor. Därav är det inte alltid möjligt att ha strumpbyxor på tex röda mattan till eleganta klänningar. (Sällan någon har strumpbyxor faktiskt). Nä, solbruna fräsht insmorda, bara ben i höga klackar säger jag. :D
    Ja, modet växlar som bekant. Det är numera sällan man ser nån med öppna skor
    och nylonstrumpor av något slag. Sporten för mig idag har blivit att se en skymt av hälförstärkningen hos dem som har skor med bakkappa.

Under min barn- och ungdomstid var nylonstrumpor "default settings" för kvinnor.
    Det var det man hade till både kjol och långbyxor. Kanske ibland bara knästrumpor
    under långbyxorna men under den kalla årstiden var det många som hade tunna nylonstrumpbyxor under långbyxorna istället för långkalsonger typ.

Det var också mer än vanligt att flickor och kvinnor använde hälförstärkta strumpbyxor även till trätofflor, som var stort mode under 70- talet.
    Har otaliga minnen från min skoltid av detta. Det var ett brutalt bevis för den som
    eventuellt tvekade. En infernaliskt eggande syn för den som har en sån här fetish.

Testar ett par Aniane 20 denier i färgen Silvia idag.Modefärg från 1981. Blekt, blekt
    beigea.Traditionella 100% nylon, med förstärkt byxdel och fot. Får se vart det bär.
  • Anonym (Man i kalasbyxor)
    Anonym (anti-gay) skrev 2016-12-02 20:53:24 följande:
    Hur kan en bög som du ha en tjej? Du verkar inte riktigt frisk
    Antar att du inte är så gammal....
    Varför skulle jag vara bög? Har jag någon gång sagt att jag tänder på killer?
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-02 20:54:54 följande:

Det finns ju ingen större klädsel/mode-miss att göra än att ha strumpbyxor i tex öppna skor. Därav är det inte alltid möjligt att ha strumpbyxor på tex röda mattan till eleganta klänningar. (Sällan någon har strumpbyxor faktiskt). Nä, solbruna fräsht insmorda, bara ben i höga klackar säger jag. :D

Tycker precis tvärtom tjejer med nylonstrumpor på i ballerinaskor är ju supersexigt.
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-12-05 18:43:06 följande:

Tycker precis tvärtom tjejer med nylonstrumpor på i ballerinaskor är ju supersexigt.

Men ballerinaskor har ju inte öppen tå!
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-05 19:07:14 följande:

Men ballerinaskor har ju inte öppen tå!

Nej öppen tå tycker jag är såå osexigt däremot träskor så man ser hälen är riktigt sexigt
  • Anonym (Blä)
    livserfaren skrev 2016-12-05 21:02:06 följande:

Nej öppen tå tycker jag är såå osexigt däremot träskor så man ser hälen är riktigt sexigt

Jo men jag pratade ju om "the big no-no", strumpbyxor i skor med öppen tå.
  • livserfaren
    Anonym (Blä) skrev 2016-12-05 21:19:55 följande:

Jo men jag pratade ju om "the big no-no", strumpbyxor i skor med öppen tå.

Håller med dig helt o hållet.
  • livserfaren

Så många tjejer jag sett i Stockhiolms innerstad idag med svarta nylonisar såå sexigt.Blir såå kåt.

• Anonym (Man i kalasbyxor)
    11101 skrev 2016-12-08 08:19:46 följande:

Nån med strumpbyxor idag?

Japp!!! Ett par mörkblå kabelstickade under jeansen på jobbet!
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?