• Anonym (Noisey)

Vem går i strumpbyxor idag?

Vem har på sig strumpbyxor nu?

• Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?
  • Anonym (Gaby)

Inte idag, är ju så varmt, men annars har jag nästan alltid strumpbyxor (eller stay-ups ibland). Har alltid klänning eller kjol.

• Anonym (Noisey)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-09-15 12:27:13 följande:

Inte idag, är ju så varmt, men annars har jag nästan alltid strumpbyxor (eller stay-ups ibland). Har alltid klänning eller kjol.

Vilka typer av strumpbyxor är vanligast för dej?
  • Anonym (Gaby)
    Anonym (Noisey) skrev 2016-09-15 12:33:24 följande:

Vilka typer av strumpbyxor är vanligast för dej?

Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."
  • Anonym (Noisey)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-09-15 12:35:31 följande:

Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."

Känslan av dem och just det visuella på ben, kvinnoben då.
  • Anonym (Noisey)
    Anonym (Gaby) skrev 2016-09-15 12:35:31 följande:

Känslan att känna och se dem på kvinnoben i olika sammanhang tänder mig.
  • Anonym (Flygvärdinna)

När jag jobbar. Måste ha det till mina kläder.

Jag köper jättebekväma som håller in magen lite. Supersköna. De sitter där de ska. Ingen gren som åker ner till knäskålarna.

• Anonym (Gul)

Inte idag, men häromveckan hade jag mörkblå med ganska mycket bomull i.

Håller med om att rätt strl är viktigt. Man får inte köpa för stora, då hasar de ner. I rätt storlek sitter de fint över rumpan.

• Anonym (Noisey)
    Anonym (Flygvärdinna) skrev 2016-09-15 21:28:22 följande:

När jag jobbar. Måste ha det till mina kläder.

Jag köper jättebekväma som håller in magen lite. Supersköna. De sitter där de ska. Ingen gren som åker ner till knäskålarna.

Vilket märke och modell är det?
  • 11101
    Mrs Okänd skrev 2016-09-15 13:33:44 följande:

Lite för varmt för strumpbyxor idag...

Kanske strumpbyxor idag
Svar på tråden Vem går i strumpbyxor idag?