Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Inte idag, är ju så varmt, men annars har jag nästan alltid strumpbyxor (eller stay-ups ibland). Har alltid klänning eller kjol.
Inte idag, är ju så varmt, men annars har jag nästan alltid strumpbyxor (eller stay-ups ibland). Har alltid klänning eller kjol.
Vilka typer av strumpbyxor är vanligast för dej?
Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."
Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."
Lite för varmt för strumpbyxor idag...
När jag jobbar. Måste ha det till mina kläder.
Jag köper jättebekväma som håller in magen lite. Supersköna. De sitter där de ska. Ingen gren som åker ner till knäskålarna.
Inte idag, men häromveckan hade jag mörkblå med ganska mycket bomull i.
Håller med om att rätt strl är viktigt. Man får inte köpa för stora, då hasar de ner. I rätt storlek sitter de fint över rumpan.
När jag jobbar. Måste ha det till mina kläder.
Jag köper jättebekväma som håller in magen lite. Supersköna. De sitter där de ska. Ingen gren som åker ner till knäskålarna.
Lite för varmt för strumpbyxor idag...