Vem går i strumpbyxor idag?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Vem har på sig strumpbyxor nu?
Menar du just precis nu eller överlag?'
Nu egentligen men gör du det överlag?
Hatar,hatar hatar strumpbyxor! Ett sat...ns påfund! Inte bekväma för 5 öre och bara usch! Grenen är alltd nere nånstans där den inte ska vara och drar man upp dom så går resoren upp under bysten..haha..känns så osexigt..
Ska jag ha strumpor så är det stayups eller strumpor med höfthållare som gäller.
Oj du verkar frustrerad är det så illa?
Just nu inte då jag jobbar.
Men bär ofta kjol/klänning och har då för vana att matcha med lite roliga strumpbyxor.
Beror på klädsel men tex nätstrumpbyxor, färgade eller mönstrade på olika sätt.
Inte idag, är ju så varmt, men annars har jag nästan alltid strumpbyxor (eller stay-ups ibland). Har alltid klänning eller kjol.
Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."
Svarta eller "hudfärgade" 20-50 denier. Kan väl spica till det med mönstrade också på hösten och vintern. Du tänder alltså på strumpbyxor? Vad är det med dem som är tändande? Jag tycker mest de är irriterande eftersom de går sönder så lätt."
När jag jobbar. Måste ha det till mina kläder.
Jag köper jättebekväma som håller in magen lite. Supersköna. De sitter där de ska. Ingen gren som åker ner till knäskålarna.
Ja, visserligen men är man försiktig med dom så håller de länge. Är värt varje krona med tanke på att de gör "sitt jobb"!
Har nån somnat med strumpbyxorna på ?
170 cm
Nej
Prov?
Nån med strumpbyxor i dag?
Svarta nylonstrumpor? Det är inte ofta man ser någon ha det.. inte unga tjejer eller kvinnor iaf. Jag är 35 och ingen jag känner eller sett i min närhet har svarta nylonstrumpor. Möjligen såna tjocka svart heltäckande tajts isf. Svarta strumpyxor har jag bara haft på begravningar. :)
Ok vad tyst det blev.Till frågan då vem går I strump byxor idag.
Du får ta och jobba lite på dina poser ;)
Absolut, men för allas trevnad (om man ska posta bild) gärna med valfria underkläder under.