Väntar fjärde barnet med bf i maj 2017!
CB har stsnnat på v 2-3. Tror inte detta går vägen.
CB har stsnnat på v 2-3. Tror inte detta går vägen.
8 dagar mellan testen, så det borde verkligen varit starkare nu..
Nä jag tycker folk har så mycket åsikter om hur många barn man har! tycker också att man gratulerar men inte fått något :( vad roligt att du känner några med fler barn, vart bor ni någonstans? vi bor i västra götaland. :)
Ska vara 6+0 idag. Tänkte ringa BM imorgon, men tvivlar starkt på att de gör nånting annat än ber mig vänta...
Har haft ganska många tidiga mf, minst 5 i alla fall. De tre graviditeter som lett till barn har jag knappt kunnat stå upp utan att kräkas... Den här gången har jag slagit kullerbyttor och åkt karusell... Då jag känner inga stora förhoppningar. Min enda lilla livlina är att jag testade så tidigt på morgonen... Men vid det här laget borde det inte spela någon roll... 6+0 är ju egentligen 4 veckor efter befruktning och CB bordebytt vecka i 5+0... Så den har ju fått en extra vecka på sig...
Håller med, bry dig inte om vad clearblue visade, vi väntar ju barn. Hoppas det två veckorna flyter på, du får försöka fokusera på något annat. Hoppas du får ett bra besked då
Fast nu börjar det komma blod också, så jag är rätt säker på att det är kört. Min statistik är inte så bra. 9 graviditeter, 3 barn 6 mf...
Är i v.7 nu, tiden går så sakta de första veckorna...., lite mer illamående har jag varit de två senaste dagarna och varit jättetrött! Det är sånt man glömmer bort från förra graviditeten....
Hur mår ni andra?
[quote=76985667][quote-nick]Micka! skrev 2016-09-20 08:43:56 följande:[/quote-nick]Är i v.7 nu, tiden går så sakta de första veckorna...., lite mer illamående har jag varit de två senaste dagarna och varit jättetrött! Det är sånt man glömmer bort från förra graviditeten....
Hur mår ni andra?[/
Gått in i v13 nu. Mår fortfarand illa. Vissa dagar kräks jag jätte mkt, vissa bara 1-2 ggr och de Andra dagarna mår jag bara illa. Suck. Vill bli fri illamåendet nu. Tyvärr har foglossningen kommit också. Hoppas den håller sig på denna nivå bra länge men sån tur har jag nog ej.
Det blir nog ingen bebis här heller, blöder och har ont i magen, så jag lämnar er nu...
Lycka till ni som är kvar! <3