Ketchup på Spaghetti - Normalt eller oacceptabelt?
Som rubriken lyder. Vad tycker ni? här i sverige är det väl nästan självklart att man får ta ketchup på pastan men i stora delar av övriga världen så är det tydligen fullständigt oacceptabelt.
Som rubriken lyder. Vad tycker ni? här i sverige är det väl nästan självklart att man får ta ketchup på pastan men i stora delar av övriga världen så är det tydligen fullständigt oacceptabelt.
Jag ser mer riven ost, hot sauce och barbeque sås. Ofta chilisås på hotdogs. Ketchup inte mycket alls.
Jag ser mer riven ost, hot sauce och barbeque sås. Ofta chilisås på hotdogs. Ketchup inte mycket alls.
Precis! Jag har inte ens tomat på pizza för jag ogillar det så starkt, men så är det ju med allt man kan äta- smaken är olika.
Man gör väl som man vill dock inte speciellt trevligt att dränka maten i ketchup som nån bjuder på..
Chilisås= finmalen chiliconcarne, typ. Serveras med en korv o bröd som som "chili dog". Aven ofta på pommes (utan ketchup).
Pasta Rosso. Mmmmm tar mig tillbaka till studietiden. Har nog inte ätit det sen dess. Bra mot skörbjugg har jag hört.