BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Får jag fråga vad nipt är? Gjorde kub med mina två andra barn men nipt har jag aldrig hört om :-/
När jag väntade första hade jag liknande problem en kort period och vet flera som hade liknande. Det är ju en stor omställning för kroppen med alla hormoner och alla reagerar olika. Det kan säkert vara en bidragande anledning med snuset också. Tycker inte du ska oroa dig. :)
Mår bra annars, svårt att förklara men är typ trögt som om man är förstoppad men sen diarré.. Super konstigt och svårt att förklara. Det jag fått är väl att jag blöder lite osv men köpt salva så hoppas det funkar:) Kan vara slutande av snusen kanske?
Jsg funderar lite på det här med ätande och viktuppgång. Man ska ju tydligen inte äta så värst mer än vanligt när man är gravid. Förra gången jag var gravid (tolv år sedan) åt jag enorma mängder och gick upp 18 kg. Men sen när jag ammade så gick jag ner allt plus att jag gick ner ytterligare nästan tio kg. Så jag behövde ju de extra kilona som jag gick upp. Så.. Jag undrar.. äta mycket eller hålla igen lite?
När jag väntade första hade jag liknande problem en kort period och vet flera som hade liknande. Det är ju en stor omställning för kroppen med alla hormoner och alla reagerar olika. Det kan säkert vara en bidragande anledning med snuset också. Tycker inte du ska oroa dig. :)
Vore ju jättekul :)
Hej! Jag fick plus i förrgår och har bf I slutet av maj. Väntar barn nr 3 ???? kul att följas åt!