Inlägg från: bebisdags |Visa alla inlägg
  • bebisdags

BF maj 2017

Hej får jag hoppa in här?
    Plussade nyss på BIM-3 eller -2. Så otroligt glad och hoppas verkligen den vill hålla sig kvar denna gång:)

• bebisdags
    PuLoha skrev 2016-09-12 13:39:13 följande:

Kontaktade ni mvc direkt när ni hade plussat eller väntade ni ett tag? 

Jag kontaktade en dag efter ( mestadels för att jag plussade söndag) men finns nog några som väntar. Det gör man som man vill:)

Jag har första mötet om 2v alltså v7 :)
  • bebisdags

Hej måste fråga (ursäkta för mycket info) men har haft diare nu flera dagar, bör man vara orolig?:/

• bebisdags
    bebisdags skrev 2016-09-12 21:25:04 följande:

Hej måste fråga (ursäkta för mycket info) men har haft diare nu flera dagar, bör man vara orolig?:/

Jäkla telefon ändrar ord haha, diarré***
  • bebisdags
    bebisdags skrev 2016-09-12 21:25:04 följande:

Ingen?:/
  • bebisdags
    LillaPyret skrev 2016-09-13 18:14:29 följande:
    Här är det andra problemet att det är trögt :/
    Aha:/
  • bebisdags
    Teresiat skrev 2016-09-13 18:27:40 följande:

Bebisdags - för mig är det tvärt om här med :/

Hmm är kanske nå knas med magen då, slutade ifs snusa nu när jag plussade om det kan ha något med det att göra?:/
  • bebisdags
    Babydreamer skrev 2016-09-13 18:34:33 följande:
    Beror mest på hur du mår i övrigt. Är du påverkad i ditt allmäntillstånd? Om inte så tycker jag inte att du behöver söka vård i nuläget.

Drick mycket vätska om du har diarré. Kan passa på att tipsa om inolaxol oxå, det hjälper till att motverka både förstoppning och diarré.

Har du dock tecken på uttorkning så bör du åtminstone ringa din vårdcentral.
    Mår bra annars, svårt att förklara men är typ trögt som om man är förstoppad men sen diarré.. Super konstigt och svårt att förklara. Det jag fått är väl att jag blöder lite osv men köpt salva så hoppas det funkar:) Kan vara slutande av snusen kanske?
  • bebisdags
    Babydreamer skrev 2016-09-13 18:35:32 följande:

Någon som vet om det finns någon Facebook sida för oss som väntar tillökning i vår? Tycker familjeliv är lite svårt att följa mellan varven.

Åh de vore ju toppen! :)
  • bebisdags
    svartspets skrev 2016-09-13 20:46:13 följande:

När jag väntade första hade jag liknande problem en kort period och vet flera som hade liknande. Det är ju en stor omställning för kroppen med alla hormoner och alla reagerar olika. Det kan säkert vara en bidragande anledning med snuset också. Tycker inte du ska oroa dig. :)

Okej tack för svar, nu känner jag mig lite tryggare!:) Tänkte testa morotssoppa då jag har hört att de är lindrande så kanske det blir lite bättre:)
  • bebisdags
    Jeahla skrev 2016-09-13 20:18:48 följande:
    Jag har läst att det är vanligt att få det under graviditeten för man är extra känslig. Har det själv till och från. Säkert inget att oroa sig för.

Ibland är jag förstoppad och ibland diarré :p
    Tack för svar, åh då känner jag mig lite lugnare! :D
Svar på tråden BF maj 2017