BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Jag minns faktiskt inte hur det var de allra första gångerna, det kan ha känts lite då. Men sen kändes det iaf ingenting, fick snabbt rutin på det! Kanske jag borde ringa bm snart ifall jag också behöver börja. Men känns löjligt och ringa när man inte ens passerat bim, men det gör jag imorgon så!
Hoppar in. BF 13 maj. Andra barnet. Två MF i bagaget varav det första i v10 och det andra i V5. V6 nu.
Har jag förstått det rätt att man bara får ett ultraljud i vecka 18 i Sverige? Bor i Stockholm.
Födde mitt första barn i England och där fick jag tre (v12 v20 och v36). Kan nog inte vänta till v18 så är det så bokar jag privat om några veckor!
Läkaren jag träffade igår menade att de inte var så brott än kunde börja bara vecka med sprutan men ville komma igång och det skadar inte att börja i tid. Så var det för mig iaf. Men vi alla är ju olika:) fick du även ta efter förlossningen? Jag skulle ta 6 veckor efter.
I Stockholm får du göra kub/nupp gratis också, då får du iaf ett ul lite tidigare. Mellan vecka 11-14 tror jag.
God morgon
Tog ett test nu med morgonurin och de syns ju knappt ett plus, igår kunde man ju se lite, varför är det så svagt?? Kan jag va tidig i grav? Kanske hade senare äl
God morgon
Tog ett test nu med morgonurin och de syns ju knappt ett plus, igår kunde man ju se lite, varför är det så svagt?? Kan jag va tidig i grav? Kanske hade senare äl
Ända symtomen jag har är illamående lätt huvudvärk ibland och lite svullen mage, inget i brösten alls
Jag är på BIM + 8-10 dagar . Kör clearblue så blir lite knäpp men tänkte om jag hade äl senare och därmed svaga test