BF maj 2017
Hoppar in. BF 13 maj. Andra barnet. Två MF i bagaget varav det första i v10 och det andra i V5. V6 nu.
Hoppar in. BF 13 maj. Andra barnet. Två MF i bagaget varav det första i v10 och det andra i V5. V6 nu.
Börjar bli så otroligt nojig. Är i v7+5 men tycker att symptomen är svagare denna än förra veckan. Funderar på att boka in privat ul på måndag för att se. Orkar inte vänta med att ev få ett MA senare. Fick missfall i v10 innan dottern. Med dottern gjorde jag vul i v7 och v14 vilket var väldigt skönt.
Räknar man på detta så är det ungefär hälften som får MF och då är inte innan V5 medräknat, stämmer det...?
Någon mer som knaprar levaxin gör sköldis? Jag tar mitt andra blodprov sen plusset idag. Än så länge har de inte ökat nått av graviditeten. Hur ser det ut för er?
Jag har Kub på tisdag, v 12+0 (typ).
Idag är jag så himla matt och har hjärtklappning för minsta lilla. Orkar nästan inte stå upp, vill bara sova. Kontaktade barnmorskan eftersom jag misstänkte att järnvärdet inte var i ordning men det var helt ok (120). Skulle vila/sova under helgen och återkomma om det inte blev bättre. Hon nämnde något om sköldkörteln så vi får väl se.