Bim september
Mensen kom idag! Typiskt. Nästa bim är 28 sept så jag fortsätter att hänga här ;)
Mensen kom idag! Typiskt. Nästa bim är 28 sept så jag fortsätter att hänga här ;)
Mensdag 2:
Gått en promenad på 13km & inhandlat en massa vitaminer och folsyra. Kan ju aldrig vara fel liksom? Läser på en massa om att förbättra fertilitet och spermier. Haha! Min man blir helt perplex när jag kommer med påståenden.
Känner mig väldigt taggad inför denna månad, har så mycket att tänka på med inskolning på dagis & mannen kommer jobba långpass på sitt jobb och vara tröttare än vanligt = tjata till sig sex typ (nej, jag tvingar honom inte).
Tempar & ska försöka hålla koll med ÄL-stickor.. hallåååå kan mensen vara över snart? :D
Åh vad spännande det är att läsa om er alla!
Jag är ny här, inne på mitt första försök att bli gravid! Mens beräknad kommer imorgon, men hoppas verkligen att den inte gör det!! Men någonstans inom mig förstår jag att den kommer att komma.. Jag hade hormonspiral innan, det tog 7 veckor innan mensen kom! Är helt säker på att jag har haft ägglossning, men gjorde test varje dag men visade ingenting.. suck.. men jag håller tummarna, och håller tummarna för er andra!!
Tack :D Känns surrealistiskt, men är glad såklart. Har nog inte fattat det riktigt än, kände mig mer gravid förra månaden än nu konstigt nog ^^ Hoppas det kommer massa mer plus nu!
Jag är gravid :)
Är helt i chock och glad men det känns så otroligt att det gick på första försöket...jag fick ju uvi och vi missade ägglossning osv så trodde aldrig det skulle ta sig. Snacka om suprise!!! Har haft ont i brösten sen 1 dag efter ägglossning. Har haft bruna flytningar i 6 dagar (och de har jag alltid varje månad innan mens) igår upphörde flytningarna o då borde mensen kommit men de gjorde den inte. Kännt mig lite pmsig och dålig i magen, uppsvullen.
Hoppas lilla fröt vill stanna och då blir det en maj bebis.
Lycka till och hoppas alla får plus snart !!!! :)
Idag fick jag det bekräftat med ett cb digital. Gravid 1-2:):) känns helt galet underbart! :)
BIM idag. Hög temp.. inga symtom.
Okej så nåt märkligt hände BIM-1
Jag fick verkligen känning att mensen kom (dock ingen direkt mensvärk) och jag kunde skymta lite blod i toan men inget på papper och inget i bindan jag har på ifall mensen kommer (senaste gångerna har en flod kommit direkt, så är skraj om den kommer så kommer det jättemycket och jag saknar ombyte :/)
Men iaf! Det som förvirrar mig ju är ju varför lite kom, gravtest är negativa!
Men hade ju tidigt äl med blödning och sen fick jag tokstarka ältest för 1 vecka sedan till att sen bli svaga, så ev hade jag äl 2 ggr?! (Ska prata med bm om det) så om min kropp anpassat sig efter den andra äl? Kan det varit en nid jag fick nu? @.@ gud så förvirrande -_-
Översta ägglossningstestet och understa graviditetstest. Från ikväll.
Bim+3 idag! Negativa tester :/
Bim +1 och negativt test, antar att det bara är att vänta på mensen ska komma så vi kan försöka igen! Blir de ingen mens så testar jag nig till helgen igen.. men tänkte köpa hem och prova äl stickor från billiga tester så jag säkert vet när äl är nästa gång, så hur många stickor behöver jag för en månad?
Nä ni, har verkligen varit annorlunda denna månad och jag har verkligen varit säker att detta är vår månad men nu är allt som bortblåst. Har fört dagbok på känningar, humör etc de senaste månaderna och det är därför jag trott att det kanske blivit något nu, men men...Är på BIM -6, så än kan det hända något men men det återstår att se. Är dock lite mer cynisk nu än tidigare ;)
Fråga! När jag sträcker på mig gör det ont och stramar så i tjejmagen >.< någon som varit med om det? -_-
Hepp! Mens på bim+5 med värk från helvetet :(
Så på't igen nästa gång!! Stannar kvar för ni är så härligt gäng ;)
Wihooo. Fick mitt konstiga (halvt streck) bekräftat med ett digitalt test. Jag är gravid! :)
Hoppas denna lilla ärta vill vara kvar denna gång. :)