• Hellsing

Bim september

L 91 skrev 2016-08-24 20:49:55 följande:
    Ser var så jag upptäckte graviditeten med min yngsta. Tokstarkt streck en vecka innan jag plussade svaaaagt med graviditetstest. Men jag undrar om det verkligen skulle kunna visa såhär tidigt..känns ju inte så troligt. Kollar med ett äl-test på fredag igen för skoj skull..

Vilken dag är du på? Sjukt spännade!
    Vad kul!!

ÄL förra måndagen :) så ÄL+10 om jag förstått räknesättet rätt ;) man hoppas ju verkligen på ett + snart :D
  • Hellsing
    melinalium skrev 2016-08-25 06:44:05 följande:

Det här verkar helt enkelt inte vara våran månad. Trodde min man hade blivit bättre, men nu är han ordentligt magsjuk. Så jag kommer få hoppa över till oktober gruppen så fort den startas. Så himla tråkigt. Men jag önskar er alla STORT lycka till. Ska hålla mig kvar i gruppen och se hur det går för er :)

Vad trist! Och stackars din man som är sjuk!
    Lycka till i oktober <3
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-24 20:49:55 följande:
    Ser var så jag upptäckte graviditeten med min yngsta. Tokstarkt streck en vecka innan jag plussade svaaaagt med graviditetstest. Men jag undrar om det verkligen skulle kunna visa såhär tidigt..känns ju inte så troligt. Kollar med ett äl-test på fredag igen för skoj skull..

Vilken dag är du på? Sjukt spännade!
    Gjorde nytt ÄLtest idag och det var ännu starkare än kontrollstrecket! Så spännande då jag hade ÄL förra måndagen ^^
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-25 22:24:40 följande:
    Åh, jag tror helt klart att du är gravid!! Ta ett grav.test!! :D
    Man hoppas ju ;) ska ta gravtest nu i helgen, BIM är ju början av nästa vecka så kommer nog kolla flera dagar i rad för jag är så nyfiken ^^ hihi
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-26 14:57:52 följande:
    När började du prova med äl-test? Alltså efter ägglossning.
    9 dagar efter om man inte räknar med den dagen ÄL var
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-26 19:54:15 följande:
    Okej! Har du bilder? :)
    Tyvärr inte :O tänkte inte så långt! Nästa gång fotar jag :)
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-26 21:01:58 följande:
    Okej, men hur såg testet ut på dag 9? Positivt?
    Dag 9 var strecket lika starkt som kontrollstrecket och dag 10 var det starkare än kontrollstrecket
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-26 19:54:15 följande:

Okej! Har du bilder? :)

Tog ett nytt ÄLtest imorse - dag 12 efter ÄL

Första gången jag lägger in bild så säg om det inte gick :) (sitter med mobilen också...)

Strecket närmast det gröna är kontrollstrecket!
  • Hellsing
    L 91 skrev 2016-08-27 07:44:46 följande:
    Det där tycker jag verkligen är solklart! Så såg mina ut med yngsta barnet i en vecka innan gravtest blev svagt positivt
    Så spännande! :) ska hålla ögon på testen ;)
  • Hellsing
    Anonym (en trea?) skrev 2016-08-27 09:20:49 följande:

Jag tror absolut att du är gravid Hellsing! <3

Ja man hoppas iaf <3 vi har försökt flera månader så det hade varit fantastiskt att äntligen få det efterlängtade plusset :D
Svar på tråden Bim september