livias skrev 2016-09-14 05:57:54 följande:
Usch förstår det! Hoppas bara att den är senare denna månaden. Men hur är det? Äl har man ca 10 gånger per år väl? Men aldrig roligt när den hoppar över en månad. Men som sagt, håller tummarna för att den bara är lite senare!
Tussilago6 skrev 2016-09-14 05:58:20 följande:
Åh vad tråkigt när inte kroppen vill samarbeta! Hoppas ägglossningen dyker upp snart! Kram
FyrAAAA skrev 2016-09-14 06:34:10 följande:
Vet hur surt det känns, blev ju så för mig för två månader sedan, inga utslag på stickan, känns långt till nästa gång då!
Trodde samma sak var på gång att hända nu men imorse (också när min fertila period enligt appen precis borde vara slut) dök det upp en blinkande glad gubbe, så nu är äl på gång iaf! Känns superskönt så klart! Dock har inte jag heller haft några tecken på äl ännu, inga äl-flytningar eller så...
Hoppas hoppas den kommer för dig också!
Fler som har äl nu i dagarna?
Tack för omtanken <3 Håller tummarna att den kanske dyker upp ändå, några dagar sent eller att det är som du säger livias, att den bara har råkat hoppa över en månad.
Försöker dock att ställa in mig mentalt på att det blir ett sjätte försök för oss. En julibebis vore inte så dumt ändå. Nästan hela makens familj är födda i juli så det vore ju faktiskt lite småroligt om även vi får vårt barn i juli