• lisohl

Bim september

Hoppar in här jag också då mensen kom idag. De senaste tre månaderna har cykeln blivit längre för varje månad, surt! Bim är nu 19 september. Det blir tredje försöket på andra barnet. Har låga förväntningar på denna månad då jag tror mannen kommer vara bortrest under äl, men vi får väl se.

• lisohl

Ca äl+7 och bim-6. Har haft molvärk i en vecka och idag riktigt kraftig. Men det har jag även haft de två senaste månaderna då mensen kommit. Kan dock inte komma ihåg att det var så här innan vi började försöka.

• lisohl

Ni som plussat och har molvärk, kommer det och går under dagen eller är det ihållande? Har ni märkt någon särskild tid på dygnet som ni känner av det mer?

Jag har haft molvärk sen kanske äl+2 men det hade jag även förra månaden så jag ställer in mig på mens i helgen.

• lisohl
    Madfih072 skrev 2016-09-16 06:58:30 följande:

Imorse var mitt test supersvagt igen och är på cykeldag 21. Har haft olika långa cyklar sedan maj då jag slutade med piller och minskat från 46 till 29 dagar förra cykeln så den borde väl inte öka i dagar helt plötsligt? Tänkte testa fram till dag 25 men hoppas att den lilla stegring som var var äl och att den inte hoppas över denna månad! Har bara sexat 2 gånger nu under den lilla stegring som var så hoppas det räcker!

Sen jag slutade amma för ett år sen har min cykel gått från 35 dagar ner till 28 och sen upp till 32 och nu 28 igen den här månaden. Inga konstigheter alls enligt barnmorskan.
  • lisohl

Mensen kom 3 dagar tidigt, det enda bra med det är ju att en lite kortare cykel gör att man får försöka snart igen. Håller tummarna för en sommarbebis. Lycka till alla!

Svar på tråden Bim september