• BK1986

Vårbebisar efter IVF 2016

En tråd för oss som blivit gravida efter IVF 2016 och har BF under våren 2017. Välkomna! :)

• Svar på tråden Vårbebisar efter IVF 2016
  • halfmoon
    BK1986 skrev 2016-08-05 10:40:24 följande:

Så var resan slut för oss. Idag fanns inga hjärtslag och bebisen hade slutat växa i måndags i 8+0.

Stort lycka till till er allihopa. Nu ska vi stänga in oss och sörja.

Åh nej!! Så otroligt ledsamt och tråkigt! Ta hand om er och tillåt er att vara ledsna och sörja så länge ni behöver! Stora kramar!
  • halfmoon
    Tindra85 skrev 2016-08-05 14:16:52 följande:

gah!

Vad gör ni åt ert illamående? Håller på att bli tokig.gått ner 4kg på en dryg vecka nu. Går bra att äta frukost men sen e det kört resten av dagen. Usch och tvi :(

För mig är det enda som hjälper att ta det lugnt och försöka förebygga hunger. I början ville jag inte äta för att jag mådde illa. Sen har jag lärt mig att jag måste äta även om jag inte är sugen, nåt smått rätt ofta. Sen mår jag illa ändå, men det blir bättre. Spyr oftast bara i samband med tom mage eller om jag precis ätit efter att ha varit hungrig och illamående innan.
  • Hejmennej

Så var resan slut för oss. Idag fanns inga hjärtslag och bebisen hade slutat växa i måndags i 8+0.

Nej! Fy så oerhört sorgligt och orättvist!

Ta hand om varandra och låt sorgen få plats.
  • Venne

Jag beklagar sorgen kram
  • Venne

För min del går det bra, hoppas jag. Har inga blödningar iaf! Men nojig som man är tänker man ju då istället på MA. Hur går det själv?

• halfmoon

För mig rullar allt på också, peppar peppar! Fortfarande orolig till och från men försöker slappna av så mycket som möjligt. Längtar tills jag börjar känna rörelser, tycker ibland att det fladdrar till lite i magen men det kan ju lika gärna vara tarmarna.

Annars känns det långt kvar tills nästa delmål RUL, lite drygt fyra veckor.

Har ni några koller på gång nu i närtid eller är det lång väntan för er också?

• Harmonica

Här går det stilla framåt. Väntar på kub-ultraljudet nästa vecka. Det blir en milstolpe. Om allt ser bra ut känns det som att man faktiskt på riktigt kan tro att det kommer att komma ett barn i vår. Än så länge känns allt osäkert och overkligt och jag tror inte riktigt på att det kommer gå bra.

Svar på tråden Vårbebisar efter IVF 2016