halfmoon skrev 2016-09-19 14:42:06 följande:
Hade senaste flytningen i v 9+6, då fick jag ett ultraljud genom mvc i v 10+4 för jag var så rädd och orolig. Hade jag inte fått det så hade jag åkt till akuten, har två missfall I bagaget och bara väntade på att denna graviditeten skulle skita sig också.
Allt har gått bra hittills, är i v 21 nu och gjorde RUL för snart två veckor sedan och allt såg fint ut. Börjar tro att det ska gå vägen nu även om oron fortfarande finns där. Nu längtar jag till att ta mig in i perioden då bebis kan överleva om den kommer från tidigt.
Ok, vad skönt att det gått bra för er. Kommer säkert gå fint hela vägen om ni redan är i vecka 21! Jag har också fått 2 mf tidigare och vi har försökt få barn i över 4 år, så det är som du säger att man bara väntar på att det ska gå som det "brukar" gå.
Jag pratade med min bm idag som inte alls lät oroad, eller som att det var ovanligt. Hon sa att det troligen var sköra slemhinnor när det bara var brunt. Har kommit lite idag med, men fortfarande ytterst lite och ljust. Så förhoppningsvis har hon rätt. Vi fick inget extra ul, men ska på Kub om 2 veckor.