Behöver tid UTAN hans barn!
Jättekul för ts att tvingas ta hand om andras jobbiga ungar på semestern.
Jättekul för ts att tvingas ta hand om andras jobbiga ungar på semestern.
Varför avbokade ni resan? Det är ju bara att ta med ungarna?! Fattar inte! Vi tar alltid med sambons barn, mkt trevligare att familjen är samlad! Konstigt!
Hon vill väl vara själv med sambon. Alla tycker inte att det är kul att ta med barn på semester
Om du skulle läsa mitt tidigare svar. Vi reser MED barnen nästa helg. Sen skulle vi resa UTAN barn. Vår vuxenresa var inte anpassad efter småbarn!
Ge dig nu, kränkta biomamma! Är det dina barn jag tar hand om varje vecka kanske?
Om pappan inte vill ta hänsyn till sin partners behov bör han leva som singel istället för att konstant köra över ts med hjälp av sitt ex.Men ts hade ju gått med på att ha barnen en del av semestern, men inte hela.
Du tänker att åka resor plötsligt kan göras barn passade? Att alla flygbolag har två extra platser såhär mitt i Semester tider och att alla hotell har rum som enkelt kan göras om från dubbelrum till ett rum för fyra?
Och du tänker att alla alltid vill ha hela familjen med? Inga vuxna någonsin som vill åka på en egen semester?
Jorå...
Sjövilda och ouppfostrade ungar som ts bonusbarn gör semestern till ett helvete. Men visst, här på FL betraktas man som psykiskt störd om man vågar tycka att andras barn är det minsta jobbiga.
Nej inte galna. Ni väljer att göra på ert sätt och det funkar för er, och andra väljer att göra på sitt sätt för att det funkar för dem. Det står er fritt fram att välja bort vuxenresor, på samma sätt som det står andra fritt att välja dem. Ert sätt skadar antagligen inte era barn eller er relation eftersom ni väljer det, på samma sätt som andras sätt inte skadar deras relation eller deras barn. Du tror inte att andras sätt än ert kan funka?
Men om det är OK att vilja olika så kanske du inte behöver hoppa på TS och säga att hon skadar barnen genom att vilja åka på resor utan dem nån gång då och då?
Det vet du inget om, han kanske har behov av detta också, men ett ex som sätter käppar i hjulet för detta.